تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

اقامتی به یادماندنی در هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش نامی آشنا برای کسانی خواهد بود که کیش را به وفور هدف قرار می‌دهند چرا که این هتل یکی از پرطرفدار‌ترین‌ها در جزیره زیبای کیش می‌باشد. این هتل ۴ ستاره بوده و اقامت مناسبی برایتان رقم خواهد زد و اغلب مسافرانی که آن را هدف قرار داده اند رضایت کامل خود را اعلام می‌کنند.

هتل هلیا کیش

معرفی هتل هلیا کیش


رزرو هتل و بلیط هواپیما از جمله مواردی است که قبل از سفر باید به آنها توجه داشته باشید و دانستن نکاتی در رابطه با این موارد می تواند شما را در انتخاب هدفمند کمک نماید. بلیط های هواپیما به دو نوع چارتر و سیستمی دسته بندی می شود که بلیط های چارتر با نام بلیط های لحظه آخری نیز شهرت پیدا کرده اند و به همین دلیل رزرو آنها سبب کاهش میزان هزینه های سفر خواهد شد و می توانید میزان هزینه های خود را با خرید این بلیط ها کنترل نمایید اما عرضه این بلیط ها شرایط خاص خود را دارند و در تمامی مواقع نمی توان قیمت آن را پایین در نظر گرفت چرا که قیمت آن در تمامی مواقع نوساناتی خواهد داشت و در برخی مواقع مشاهده شده که بلیط های چارتر با اینکه تنها چند روز تا موعد سفر باقی بوده با قیمتی بسیار بالاتر از بلیط های سیستمی به فروش می رسیده اند و دلیل آن را می توان استقبال بالای مردم از آن پرواز دانست. شرکت دلتابان اقدام به ارائه کلیه خدمات مورد نیاز مسافران در زمینه خدمات رزرواسیون نموده و از هر نقطه کشور و در هر ساعت از شبانه روز می توانید از خدمات آن استفاده کنید. در ادامه توضیحات کامل تری در مورد هتل هلیا کیش ارائه نموده ایم:

ویژگی های هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش نامی آشنا برای کسانی خواهد بود که کیش را به وفور هدف قرار می دهند چرا که این هتل یکی از پرطرفدار ترین ها در جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل 4 ستاره بوده و اقامت مناسبی برایتان رقم خواهد زد و اغلب مسافرانی که آن را هدف قرار داده اند رضایت کامل خود را اعلام می کنند. این هتل در فاصله بین میدان امیرکبیر و ساحل قرار گرفته و بیش از 14 سال است که فعالیت خود را آغاز نموده است. البته این هتل در سال 96 مورد بازسازی های کلی قرار گرفته و زیبایی های تازه ای به آن اضافه شد و این امر سبب محبوبیت بیشتر آن در میان گردشگران شده است. این هتل از نظر موقعیت مکانی نیز انتخابی مناسب خواهد بود چرا که هم به ساحل و هم به مراکز خرید مهم کیش می توانید به سهولت دسترسی داشته باشید. این هتل به مراکز خریدی نظیر ونوس، مریم و ستاره نزدیک می باشد و البته می توانید از ترانسفر آن نیز استفاده نمایید.

اتاق ها و امکانات هتل هلیا کیش چگونه است؟


یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب هتل تاثیر خواهد گذاشت وضعیت اتاق ها می باشد و اتاق های هتل هلیا کیش پس از بازسازی سال 96 زیبایی خاصی داشته و به دلیل داشتن پنجره هایی دوجداره امکان وارد و یا خارج شدن صدا از اتاق وجود نخواهد داشت. هتل هلیا کیش 2 طبقه و دارای 61 اتاق مختلف می باشد و می توانید متناسب با تعداد نفرات خود نسبت به رزرو اتاق اقدام نمایید. اتاق های آن از 2 الی 4 تخته با یکدیگر متفاوت هستند و در ساعت 14 تحویل و 12 تخلیه اتاق ها انجام می شود. از جمله مهمترین امکانات این هتل می توان به رستوران، اینترنت،  روم سرویس، رخت آویز، یخچال، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، حمام در اتاق ها و... اشاره کرد. قبل از سفر به کیش باید نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید تا هیچ گونه نگرانی از بابت محل اقامت خود نداشته باشید و به همین منظور دلتابان در اختیار شما بوده و می تواند این هتل را در سریعترین زمان برایتان رزرو نماید. عکس تمامی انواع اتاق ها و اطلاعات دقیق نیز در دلتابان مورد بررسی قرار گرفته و به همین دلیل می توانید پس از اطمینان کامل اقدام به رزرو هتل هلیا کیش نمایید.

چه زمانی اقدام به رزرو هتل کنیم؟

زمان رزرو هتل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و برای رزرو هتل باید حتما شرایط شلوغی و مسافرت به شهر هدف را نیز مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که روزهای کاری و مواقع خلوت را برای سفر خود انتخاب کرده این مورد حساسیت بالایی ندارد اما در مواقعی که شهر هدف شما شلوغ می باشد باید سریعا نسبت به رزرو هتل اقدام نمایید چرا که در غیر اینصورت امکان اتمام ظرفیت هتل وجود خواهد داشت و به همین دلیل نمی توان تضمینی برای رزرو آن در نظر گرفت. برای رزرو هتل ارزان بهتر است از چند ماه قبل اقدام نمایید چرا که در این صورت می توانید هتل را با قیمتی ارزان تر رزرو کرده و از محل اقامت خود نیز اطمینان کامل داشته باشید. شاید بپرسید چطور از 3 ماه قبل اقدام به رزرو هتل کنیم؟ دلتابان این امکان را برایتان میسر کرده و به همین دلیل می توانید از هر زمان قبل از سفر خود از طریق دلتابان اقدام به رزرو هتل مورد نظر نمایید و امکان رزرو هتل به دلیل ظرفیت زیاد برای هر تعداد روز وجود خواهد داشت.

 هتل هلیا کیش

مناسب ترین روش برای رزرو هتل

دیگر زمان مراجعه به آژانس های مسافرتی تمام شده و این روش ها به دلیل اینکه وقت زیادی طلب می کنند کمتر مورد توجه قرار می گیرند و به همین دلیل رفته رفته جای خود را به مراکز اینترنتی و اپلیکیشن ها داده اند. به همین دلیل است که شاهد افزایش روز افزون آژانس های مسافرتی در سطح فضای مجازی هستیم و هر یک از این مراکز ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. دلتابان یکی از شرکت های فعال در عرصه خدمات رزرواسیون هتل، تور و بلیط هواپیما می باشد که از طریق این شرکت می توانید نسبت به رزرو ساده بلیط اقدام نمایید. دلتابان مجری تور های لوکس و لاکچری به اقصی نقاط جهان می باشد و به همین دلیل دوستداران سفر با بهترین تور ها می توانند در تور دلتابان شرکت نموده و نهایت لذت را از سفر خود ببرند. این شرکت بیش از 400 هزار هتل در سراسر دنیا را ساپورت کرده و به همین دلیل می توانید از میان هتل های با تعداد بالا بهترین مورد را پس از مشخص کردن زمان رفت و بازگشت خود رزرو نمایید.

هتل هلیا کیش

بلیط هواپیما چارتر راهی برای کاهش هزینه ها

آیا نام بلیط هواپیما چارتر را تابحال شنیده اید؟ بلیط های چارتر به نوعی از بلیط ها گفته می شود که توسط شرکت به صورت عمده خریداری شده و به صورت تک تک به فروش می رسند و این بلیط ها ممکن است قیمت متفاوتی در اوقات ارائه داشته باشند و به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی نیز برای آنها در نظر گرفت. در حالت کلی بلیط های چارتر معمولا اوقاتی ارائه می شوند که به موعد سفر تنها چند روز باقی مانده باشد و به همین دلیل مهلت کمی برای آماده شدن خواهید داشت اما پس از خرید آن باید سریعا نسبت به آماده شدن اقدام نمایید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چارتر

بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر هواپیما بستگی به حساسیت سفر شما خواهد داشت. هرچه به موعد سفر روزهای کمتری باقی باشد بلیط های چارتر هزینه پایین تری خواهند داشت اما چنانچه سفری کاری و یا مهم در پیش دارید بهتر است بلیط هواپیما را از چند ماه قبل خریداری کنید چرا که منتظر ماندن برای بلیط چارتر جوری ریسک خواهد بود. دلتابان یکی از ساده ترین روش ها برای خرید بلیط می باشد که با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید به سهولت نسبت به خرید بلیط هواپیما مورد نظر خود اقدام نمایید و توجه کردن به ناوگان هواپیمایی را نیز نباید فراموش کنید.

 برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

برچسب ها: رزرو هتل ، کیش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان