تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۸

تمدید جشنواره "شصتت خبر دار شده"

جشنواره " شصتت خبردار شده" تا ۱۵ دی ماه تمدید شد.
جشنواره شصت بانک ملی
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران و با توجه به الزام استفاده از رمز‌های پویا و همچنین افزایش استقبال کاربران برای نصب اپلیکیشن ۶۰، این جشنواره تا ۱۵ دی ماه تمدید شد و کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب کنند، در قرعه کشی ۶۰ جایزه ویژه جشنواره "شصتت خبردار شده" شرکت داده خواهند شد.

با الزام بانک مرکزی به استفاده از رمز پویا، ساعت کاری تمامی شعب بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمات مشاوره و راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف مشتریان و کاهش مشکلات آن‌ها بعد از زمان الزام شده، افزایش یافت.

اپلیکیشن ۶۰ بانک ملی ایران، ابزاری برای تولید رمز یکبار مصرف در بستر گوشی تلفن همراه است که فعال سازی آن از روش‌های متفاوتی به صورت کاملا غیرحضوری امکان پذیر است.

مشتریان می‌توانند برای فعال سازی برنامه‌ی رمز یکبارمصرف از طریق دانلود آن از سایت رسمی بانک به آدرس bmi.ir و یا کافه بازار و گوگل پلی برای کاربران اندروید و سیبچه برای کاربران گوشی‌های اپل اقدام کرده و با مراجعه به بالغ بر ۸۰۰۰ خودپرداز، کیوسک و کش لس‌های این بانک و یا از طریق سامانه بام رمز خود را فعال کنند.

مشتریانی هم که گوشی هوشمند نداشته و یا بدلیل پایین بودن ورژن گوشی امکان دریافت برنامه ۶۰ را نداشته باشند به راحتی می‌توانند از طریق کد دستوری #۶۰*۷۳۷* اقدام به دریافت رمز یکبارمصرف نمایند.

اما اگر به هر دلیلی مشتریان موفق به فعال سازی غیر حضوری نشوند و در فرآیند نصب نیازمند راهنمایی باشند، با تمهیدات ویژه به عمل آمده در بانک ملی ایران مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب یا پایگاه‌های شبانه روزی اقدام به فعال سازی نمایند.

روش گام به گام فعال سازی هر دو روش دریافت رمز یکبارمصرف نیز در سایت این بانک به آدرس www.bmi.ir قابل دسترسی می‌باشد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان