تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۸

بازیکنی که با اجبار باشگاه تبریزی دوپینگ کرد

احمد حسین زاده بازیکن تیم فوتبال علم و ادب تبریز که از ناحیه کشاله پایش مصدوم بود و نمی‌توانست در بازی با آلومینیوم اراک به میدان برود، با اصرار باشگاه در ترکیب اصلی تیمش حضور یافت و مصائب فراوانی بعد از بازی برایش رقم خورد.

بازیکنی که با اجبار باشگاه تبریزی دوپینگ کرد

رویداد۲۴ وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: من از ناحیه کشاله پایم مصدوم بودم و نمی‌توانستم بازی کنم. باشگاه من را مجبور کرد تا آمپول بزنم و حتما این بازی را به میدان بروم. من ابتدا مخالفت کردم اما باشگاه گفت اگر اتفاقی افتاد با ما. من نیز قبول کردم و با آمپول و غیره بازی کردم. متاسفانه از کمیته ضد دوپینگ در بازی حضور داشتند و قرعه نیز به اسم من افتاد و آزمایش من مثبت از آب درآمد.

وی ادامه داد: من به اجبار باشگاه این کار را کردم و قلبا نمی‌خواستم این کار را صورت دهم. باشگاه بعد از مثبت اعلام شدن دوپینگ من اعلام کرد که حمایت می‌کند از من و پشتم قرار می‌گیرد اما آنها چند روزی است جواب تلفن من را نمی‌دهند و می‌گویند پزشک تیم باید در این خصوص پاسخگو باشد. جالب است بدانید که پزشک ما مدت‌هاست به دلیل مشکلات مالی در تیم حضور ندارد و حتی امضای پزشک ما را در هیات فوتبال جعل کردند تا کارهای پزشکی تیم را به نحوی پیش ببرند!

حسین‌زاده در خاتمه نیز اظهار داشت: سفت و سخت دنبال رفع مشکلم هستم. بازهم می‌گویم که من با اجبار باشگاه این کار را کردم. امیدوارم که باشگاه علم و ادب به خودش بیاید و درخصوص مشکلات من پاسخگو باشد. از کمیته ضد دوپینگ نیز خواهش می‌کنم که با تحقیق و تفحص نسبت به این موضوع ورود کند و تصمیمی منصفانه بگیرد.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دوپینگ
نظرات شما
پیشخوان