تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری:

تجهیزات داخلی در صنعت نفت جا خوش کردند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: امسال حدود ۶۴ نوع قطعه توسط شرکت‌های داخلی به سفارش این شرکت ساخته شد که نقش زیادی در پیشبرد برنامه‌ها داشت و قطعا این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

نفت

رویداد۲۴ ابراهیم پیرامون، درباره آخرین وضعیت تولید کالای داخلی در آغاجاری اظهار کرد: برای تامین نیازهای صنعت نفت برنامه‌هایی را برای استفاده از توانمندی‌های سازندگان داخلی داریم و بی‌شک از این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را خواهیم کرد و برای این مساله نیز برنامه‌های زیادی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درباره جمع‌آوری گازهای همراه گفت:‌ برای این مساله دو اقدام را در نظر گرفته‌ایم که یکی از آن‌ها، همکاری با یک شرکت خصوصی برای ایجاد یک واحد به منظور جمع‌آوری گازهای همراه بوده است که حال حاضر کارهای این واحد در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ادامه داد: برای مابقی گازهای همراه منطقه که حجم قابل توجهی دارند و نیازمند سرمایه‌گذاری عظیمی است، با هلدینگ خلیج فارس قراردادی را توسط شرکت ملی نفت و مناطق نفت‌خیز منعقد کرده‌ایم که این قرارداد اجرایی شده است؛ به زودی تاسیسات مورد نیاز برای جمع آوری گازهای همراه منطقه آقاجاری احداث می‌شود و ما در آینده نزدیک نباید گاز سوزی داشته باشیم.

به‌گفته پیرامون، کار طراحی و مهندسی این طرح رو به اتمام است و به زودی این طرح بزرگ ملی اجرایی خواهد شد تا گازهایی که تاکنون به فلر تبدیل می‌شدند، جمع‌آوری و به خوراک پالایشگاه بیدبلند دو برای تامین خوراک پتروشیمی ماهشهر تبدیل شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صنعت ، نفت
نظرات شما
پیشخوان