تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۸
احمد حکیمی‌پور:

هیات اجرایی در روند تعیین صلاحیت‌ها بسیار بد عمل کرد/ بخاطر یک پرونده مختومه سال ۸۹ رد صلاحیت شدم

احمد حکیمی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: در حالی که همه دلسوزان از لزوم انتخاباتی رقابتی می‌گویند، متاسفانه هیات اجرایی در روند تعیین صلاحیت‌های انتخابات مجلس یازدهم بسیار بد عمل کرد
رد صلاحیت انتخابات مجلس
رویداد۲۴ احمد حکیمی‌پور با اعتراض به عملکرد هیات اجرایی در روند تعیین صلاحیت‌ها اظهار داشت: در حالی که همه دلسوزان از لزوم انتخاباتی رقابتی می‌گویند، متاسفانه هیات اجرایی در روند تعیین صلاحیت‌ها بسیار بد عمل کرد؛ به عنوان مثال مرا به دلیل پرونده‌ای که در سال ۸۹ داشتم و مختومه هم شده است رد کرده‌اند. همچنین اختلاف حسابی را هم که ۱۵ سال پیش با یک چاپخانه داشتم به عنوان جرم برای من در نظر گرفته‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: هیات اجرایی امین مردم است و باید با دقت بیشتری رأی صادر کند. امیدوارم دوستان قبل از اینکه کار به هیات نظارت برسد، گزارش‌های خود را اصلاح کنند تا حق کسی در این میان ضایع نشود.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران همچنین گفت: کشور در حالی به استقبال انتخابات مجلس یازدهم می‌رود که در این ۲ سال اخیر بحران‌های زیادی به جامعه و مردم تحمیل شده است و به همین دلیل باید همه طوری رفتار کنند که بتوانیم از این بزنگاه مهم به سلامت عبور کنیم. البته قصد قضاوت ندارم و امیدوارم اشتباه‌ها اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:

او افزود: برای اینکه مردم با بحث انتخابات آشتی کنند و انگیزه کافی برای رأی دادن داشته باشند، حتماً باید حس کنند انتخاباتی برگزار خواهد شد که همه سلیقه‌ها در آن حاضرند.

احمد حکیمی‌پور در پایان صحبت‌هایش گفت: اصلاح‌طلبان آمادگی دارند تا به رسالت خود در قبال کشور و نظام عمل کند، اما به شرطی که نهاد‌های نظارتی با توسل به نظارت استصوابی و بعضی ابزار‌های دیگر نیرو‌های شاخص‌شان را از حضور در انتخابات محروم نکنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان