تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ چه شکلی خواهد بود؟

اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ شــاهد تغییرات بزرگی بود و رسانه‌های غربی در حال گمانه زنی برای تغییرات بعدی آن در سال جدید میلادی هستند.

اینستاگرام

رویداد۲۴ اینستاگرام در سال 2019 شــاهد تغییرات بزرگی بود و رسانه های غربی در حال گمانه زنی برای تغییرات بعدی آن در سال جدید میلادی هستند. اینجا 6 ترند اینستاگرام در سال جدید میلادی را با اشاره به بخش هایی از گزارش وبسایت «آکادمی دیجیتال مارکتینگ» مرور می کنیم.

رشد ادامه دار استوری های اینستاگرام و IGTV
سال 2020 سالی خواهد بود که مشخص میکند آیا IGTV بالاخره به اوج خواهد رسید یا نه. در حالی که اینستاگرام هنوز داده های آماری برای میزان بازدید و تعامل ویدئوهای IGTV را منتشر نکرده است، بسیاری از برندها از این قابلیت با گرفتن نتایج مثبت استفاده می کنند.

حذف لایک ها در سراسر دنیا
اوایل ســال 2019 ،اینســتاگرام اعلام کرد که قصد مخفی کردن تعداد لایک های محتوای صفحه اصلی اینســتاگرام را دارد. ایــن تغییر بحث برانگیز باعــث به وجود آمدن اختلاف نظرها و بحث هــای زیادی در مورد تاثیر آن بر روی اینفلوئنسر مارکتینگ شد. اگر اینستاگرام شروع به حذف لایک ها در سراســر دنیا کند، می تواند تاثیر بسیار مثبتی برروی خلاقیت داشته باشد.

اضافه شدن تبلیغات در استوری ها و IGTV
یکی از این فرمت های جدید تبلیغات اینستاگرام تبلیغات امتحان کردنی AR است که اینســتاگرام این متد را با برندهایی که محصولات خود را از طریق این پلتفرم به فروش می رســانند، تســت می کند. این تبلیغات در واقع تجربه های تعامل برانگیزی هســتند که کاربران را به صورت مجازی در مقابل محصول مورد نظر قرار داده تا محصول را ببینند و از این طریق تعامل مجازی ایجاد کنند.


بیشتر بخوانید: صاحب بیشترین درآمد از اینستاگرام در سال ۲۰۱۹


افکت های بیشتر برای واقعیت افزوده (AR)
در سال 2020 شاهد افزایش استفاده کاربران از فیلترهای واقعیت افزوده در اســتوری ها خواهیم بود. بــه خصوص اگر برندهــا فیلترهای واقعیت افزوده ای ایجاد کنند که ارزش به اشتراک گذاری را داشته باشند.

رشد نانو اینفلوئنسرها
یکی از بزرگترین ترندهایی که در سال 2020 خواهیم دید نیاز بیشتر رسانه ها به اینفلوئنسرهایی که دارای کمتر از 10 هزار دنبال کننده باشند است. تاثیر آن ها در میان کاربران و گروه مخاطبان کم خود بسیار عظیم است. آنها تقریبا همه چیز را در مورد فالوئرهای خود می دانند و این سطح از تعامل می تواند برای برندها و کمپین های مناسب سود بسیار زیادی داشته باشد.

افزایش استفاده از محتوای متن محور
با توجه به حاشیه رفتن محتوای ویرایش شده و پر زرق و برق و مخفی شدن لایک ها و توجه نکردن زیاد به Share ها و Saveها، یکی از ترندهایی که احتمالا در سال 2020 خواهیم دید افزایش استفاده دوباره از محتوای متن
محور و اینفوگرافیک ها خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان