تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

دانشگاه‌ها روز دوشنبه تعطیل می‌شوند؟

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم گفت: تعطیلی دانشگاه ها در روز دوشنبه با توجه به برگزاری امتحانات در برخی دانشگاه ها با هماهنگی معاونت آموزشی وزارت علوم بر عهده دانشگاه ها گذاشته شد.

دانشگاه‌ها

رویداد۲۴ علیرضا عبداللهی نژاد درباره تعطیلی روز دوشنبه دانشگاه‌ها برای شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دوشنبه مراسم تشییع پیکر پاک سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع که برخی دانشگاه‌ها در شرایط امتحانات به سر می‌برند با هماهنگی معاونت آموزشی وزارت علوم تعطیلی روز دوشنبه دانشگاه‌ها برای شرکت دانشگاهیان در مراسم تشییع و سوگواری سردار حاج قاسم سلیمانی بر عهده دانشگاه‌ها قرار داده شده است.


بیشتر بخوانید: پیکر شهید قاسم سلیمانی دوشنبه در تهران تشییع می‌شود


مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم افزود: دانشگاه‌هایی که این امکان را دارند می‌توانند صبح تا ظهر یا در کل روز دوشنبه را تعطیل اعلام کنند و به مراسم عزاداری سوگواری بپردازند.

وی ادامه داد: منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم تشییع شرکت خواهد کرد و وزارت علوم از تمام دانشگاهیان دعوت می‌کند به صورت پرشور و برای پاسخ دندان شکن به استکبار جهانی در این مراسم حضور داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان