تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۸
در پی شهادت و تشییع سردار قاسم سلیمانی؛

تعطیلی دانشگاه‌ها با هماهنگی معاونت آموزشی وزارت علوم صورت می گیرد

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعطیلی دانشگاه‌ها در روز دوشنبه به مناسبت حضور دانشگاهیان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هماهنگی معاونت آموزشی وزارت علوم صورت خواهد گرفت.
تعطیلی دانشگاه‌ها
رویداد۲۴ «علیرضا عبدالله نژاد» مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره تعطیلی دانشگاه‌ها در روز تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: به دلیل این که دانشگاه‌ها در ایام امتحانات هستند، هیچ تصمیمی برای تعطیلی دانشگاه‌ها گرفته نشده است، اما تاکید وزارت علوم بر این است که دانشگاهیان همگام با اقشار مختلف جامعه در مراسم وداع با پیکر پاک سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند.

وی ادامه داد: قرار بر این شد آن دسته از دانشگاه‌هایی که امتحان ندارند و در صورت صلاحدید با هماهنگی معاونت آموزشی وزارت علوم، دانشگاه را تعطیل کرده تا از این طریق امکان حضور گسترده دانشگاهیان در مراسم فراهم شود.

عبدالله نژاد بیان کرد: در هر صورت دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارکنان مجموعه بزرگ آموزش عالی در این شرایط حساس در مراسم یاد بود شهید سردار قاسم سلیمانی شرکت خواهند کرد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره حضور وزیر علوم در این مراسم گفت: وزیر علوم در روز دوشنبه در مراسم شرکت خواهد کرد، البته گفته شده که این مراسم در دانشگاه تهران خواهد بود، اما هر کجا که برگزار شود وزیر علوم و مجموعه وزارتخانه در مراسم مذکور حضور خواهند داشت.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان