تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

تشییع پیکر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در بغداد +فیلم و عکس

مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس امروز (شنبه) از فرودگاه المثنی در بغداد به سمت شهر مقدس کاظمین آغاز شد.
رویداد۲۴ منابع عراقی از آغاز مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای حشد شعبی از فرودگاه المثنی در بغداد به سمت کاظمین خبر دادند.

به نقل از شبکه خبری المیادین، مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی و سایر شهدای حشد شعبی امروز (شنبه) از فرودگاه المثنی در بغداد به سمت شهر مقدس کاظمین آغاز شد.
 

مراسم وداع با پیکر شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المندس و همرزمانشان در کاظمین

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در صحبت‌هایی به تشریح برنامه تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان وی در عراق پرداخت و در این باره گفت: انشالله اجساد طیبه شهدا به کاظمین آورده خواهند شد تا مراسم باشکوهی در حرم امام جواد (ع) و امام کاظم (ع) برگزار شود که این مراسم با حضور مسئولین محترم عتبه و مردم کاظمین خواهد بود.

مسجدی در ادامه گفت: آنطوری که دوستان من گفته‌اند از طرف عتبه کاظمین ۳ روز هم مراسم برای شهدای عزیز به طور مستمر برگزار خواهد شد. انشالله بعد از آنکه تشییع پیکر مطهر شهدا در کاظمین انجام شد برای مراسم رسمی که در بغداد است انشالله شهدا به آنجا منتقل خواهند شد.

در حمله خصمانه آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و تعدادی از اعضای حشد شعبی به شهادت رسیدند.
 
تشییع پیکر سردار سلیمانی س
تشییع پیکر سردار سلیمانی
تشییع پیکر سردار سلیمانی
تشییع پیکر سردار سلیمانی
تشییع پیکر سردار سلیمانی
تشییع پیکر سردار سلیمانی
تشییع پیکر سردار سلیمانی
تشییع پیکر سردار سلیمانی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان