تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

اعلام شدن نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان در نیمه دوم دی‌ماه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، نتایج آزمون استخدامی در نیمه دوم دی‌ماه ۹۸ اعلام می‌شود که ۱۸ هزار و ۹۵ نفر بعد از مراحل گزینش استخدام می‌شوند.

اعلام شدن نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان در نیمه دوم دی‌ماهرویداد۲۴ علی الهیار ترکمن بابیان اینکه نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان از نیمه دوم دی‌ماه سال جاری اعلام می‌شود، گفت: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، دو برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان از ۱۵ دی‌ماه ۹۸ اعلام می‌شود که آموزش‌وپرورش تعداد ۱۸ هزار ۹۵ نفر سهمیه استخدام دارد.

وی اضافه کرد: بر اساس اسامی اعلام‌شده از سوی سازمان سنجش افراد را وارد فرایند مرحله گزینش و تائید نهائی می‌کنیم و قبول‌شدگان به دوره‌های آموزشی معرفی می‌شوند تا برای مهرماه سال آینده وارد چرخه آموزش در مدارس شوند.

الهیار ترکمن بابیان اینکه ۳۶۰ هزار دانش‌آموز کشور در مدارس شبانه‌روزی مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: فراهم آوردن امکانات رفاهی این دانش آموزان از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌های مالی آموزش‌وپرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه‌روزی و تأمین سرانه غذائی و رفاهی آن‌ها بهره ببریم.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم۳۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها را به سمت مدارس شبانه‌روزی سوق دهیم و در طرح معیشتی نیز امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، الهیار ترکمن بابیان اینکه سرانه غذائی دانش آموزان مدارس شبانه ریزی کمتر از ۵ هزار تومان است، بیان داشت: ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت آموزش‌وپرورش مختص مدارس شبانه‌روزی است که با هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان برنامه‌ و خزانه کل کشور، از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه‌روزی پرداخت می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان