تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

حضور مطهری در استقلال قانونی است؟

ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن ضمن جدایی از این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل، ذوبی‌ها را به شکایت به کنفدراسیون فوتبال آسیا تهدید کرده است.
ارسلان مطهری در استقلال
رویداد۲۴ امیر ارسلان مطهری مهاجم سابق ذوب‌آهن روز چهارشنبه به صورت رسمی به باشگاه استقلال پیوست و نیم فصل دوم در جمع آبی‌پوشان پایتخت بازی خواهد کرد.

در قرارداد مطهری، بندی وجود داشت که در صورت عدم دریافت مطالباتش در موعد مقرر، می‌توانست نسبت به فسخ یکطرفه آن اقدام کند. این بازیکن با استفاده از همین بند، از ذوب‌آهن جدا شد و به استقلال پیوست؛ آنهم در شرایطی که سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده بود مطهری به این باشگاه تعهد دارد و نباید تیم را رها کند.

وکیل مطهری چندی پیش در نامه‌ای به سازمان لیگ که رونوشت آن برای جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ارسال شده بود، از بدقولی ذوبی‌ها گلایه کرده و خواسته بود تا نسبت به پرداخت بخشی از قرارداد این بازیکن اقدام شود.

طبق اعلام این وکیل، ذوب‌آهن باید تا تاریخ ۱۶ آذرماه، مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان دیگر به مطهری پرداخت می‌کرده که از این کار سر باز زده است.

بیشتر بخوانید:

در این نامه حتی ۱۰ روز به باشگاه ذوب‌آهن برای پرداخت مطالبات مطهری فرصت داده شده بود که در صورت عدم رعایت این زمان، مطهری به فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد کرد.

ذوب‌آهن در حالی مطهری را از دست داد که پیش از این هم با ماکالی کریستیانتوس مهاجم خارجی خود قطع همکاری کرده بود و مشخص نیست مدیران این باشگاه برای پرکردن جای خالی این نفرات چه برنامه‌ای خواهند داشت. از سوی دیگر ذوب‌آهن قصد داشت علی دایی را به عنوان سرمربی با مبلغ ۴ میلیارد تومان برای یک فصل و نیم به خدمت بگیرد، ولی مسئولانش هنوز به این سئوال پاسخ نداده اند که چرا برای حفظ ستاره خود اقدامی نکرده اند.
حضور مطهری در استقلال
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان