تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

فسخ قرارداد هرویه میلیچ با استقلال

مدافع چپ استقلال در نامه‌ای به باشگاه استقلال اعلام کرد قصد ادامه همکاری با این باشگاه را ندارد.
فسخ قرارداد هرویه میلیچ
رویداد۲۴ هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات استقلال با ارسال نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد که قرارداد خود را با آبی‌ها فسخ کرده و به تهران باز نمی‌گردد.

این بازیکن که برای تعطیلات نیم فصل تهران را ترک کرده بود، چهارشنبه شب با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال با اعلام فسخ قرارداد با این باشگاه اعلام کرده که تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد.

میلیچ که پیش از خروج از ایران به باشگاه اعلام کرده بود باید در فرصت تعیین شده ۳ ماه حقوق معوقه خود را دریافت کند، بعد از دریافت بخش اعظم معوقات خود تصمیم گرفت تا به تهران باز نگردد و این موضوع را شب گذشته با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه اعلام کرد و گفت که با فسخ قرارداد خود تصمیمی برای بازگشت به تهران و بر تن کردن دوباره پیراهن استقلال ندارد.

این بازیکن که مانند دیاباته قرار بود ۱۹ دی ماه در تهران حاضر شود، حالا به این شکل به همکاری کوتاه مدت خود با استقلال پایان داد تا به این ترتیب آبی‌ها بعد از اینکه استراماچونی و دستیاران او را از دست دادند و موفق به خرید پاتوسی نشدند، در حفظ میلیچ نیز ناتوان باشند.

حالا آبی‌ها و هواداران این تیم به شدت نگران از دست دادن دیاباته مهاجم گلزن خود هستند و مطمئنا با از دست رفتن این بازیکن بحران دوباره به اردوی آبی‌ها باز خواهد گشت.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان