تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

طغیان سیلاب در سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از انسداد ۱۲ مسیر در سیستان و بلوچستان به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه خبر داد.

سیستان و بلوچستان

رویداد۲۴ عباسعلی ارجمندی در گفت و گویی در زاهدان اظهار داشت: بر اثر بارندگی و طغیان رودخانه‌های محلی، 12 محور مواصلاتی در سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: محورهای مواصلاتی فنوج به اسپکه، فنوج به کتیج، فنوج به رمشک، بزمان به دلگان و دلگان به رودبارِ جنوبِ کرمان، دلگان به ایرانشهر، دلگان به جلگه، جلگه به ایرانشهر، نیکشهر به ایرانشهر، جلگه به چاه اسحاق، نیکشهر به بنت و محور فرعی زاهدان به میرجاوه مسدود شده است.

وی گفت: این مسیرها از شب گذشته براثر طغیان رودخانه محلی مسدود شده است و تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت بارش برف و باران در تهران/ هوای کشور از چه زمانی زمستانی می‌شود؟


مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان ادامه داد: بارش شدید باران که از عصر دیروز در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است سبب تخریب برخی تاسیسات روستاهای شهرستان‌های مختلف شده است.

وی با اشاره به اینکه به مسافران توصیه می‌شود در زمان فعالیت سامانه بارشی از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند عنوان کرد: بهتر است در این مدت در ترددهای جاده ای با احتیاط کامل رفتار و از صعود به ارتفاعات استان به دلیل شرایط بد جوی خوداری شود.

سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
پیشخوان