تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۸

درخواست از مردم برای اهدای خون در مناطق سیل‌زده

مدیر کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان گفت: فراخوان مراجعه مردم جهت اهدای خون از طریق رسانه‌ها و به صورت پیامکی داده شده است.
اهدای خون
رویداد۲۴ سهیلا خسروی مدیر کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین وضعیت میزان ذخایر خون در سطح استان و به خصوص مناطق سیلابی گفت: در حال حاضر با افزایش مراجعه مردم جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون سراسر استان وضعیت ذخایر خونی و فراورده‌های آن در تمام گروه‌های خونی مطلوب است.
 
مدیر کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون میزان ذخیره خون در استان سیستان و بلوچستان در حدود ۵ روز است.
 
او ادامه داد: امروز از طریق شبکه خون رسانی ملی به استان سیستان و بلوچستان انواع گروه‌های مختلف خون ارسال شده و خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه کمبود خون در سطح استان به ویژه مناطق سیلابی نداریم.

بیشت بخوانید: خسارت سیل به بخش کشاورزی سه استان ۹۳۰ میلیارد تومان

درخواست پیامکی از مردم برای افزایش مشارکت در زمینه اهدا خون در سطح استان
خسروی تاکید کرد: فراخوان مراجعه مردم جهت اهدای خون از طریق رسانه‌ها و به صورت پیامکی داده شده و خوشبختانه با افزایش میزان مراجعه مردم در مرکز و شمال استان، نیاز مردم در کل سیستان و بلوچستان به خصوص مناطق جنوبی تحت تاثیر سیل برطرف شده است.
 
او گفت: خوشبختانه ما صد در صد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سیستان و بلوچستان را تامین کرده ایم و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
 
 
مدیر کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان یادآوری کرد: ما از مردم دعوت می‌کنیم که برای رفع هرگونه نیاز احتمالی به گروه‌های خونی به ویژه در مناطق سیلابی در این کار خداپسندانه و خیر مشارکت بیشتری داشته باشند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سیل امروز
نظرات شما
پیشخوان