تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

جزئیات جدید از زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران منتشر شد

روزنامه کویتی القبس جزئیاتی جدید در رابطه با زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به عین الاسد و انتقال این نظامیان به کشور کویت منتشر کرد.

جزئیات جدید از زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران منتشر شدرویداد۲۴ روزنامه القبس کویت به نقل از برخی رسانه‌های آمریکایی نوشت که ترامپ و فرماندهان پنتاگون در هفته اول از زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد خبر نداشتند.

این روزنامه کویتی به نقل از روزنامه بیزینس اینسایدر اعلام کرد که برخی از نظامیان آمریکایی که در اثر حمله ایران زخمی شده بودند به اردوگاه"عریفجان" کویت انتقال داده شدند و برخی دیگر به مرکز پزشکی"لاندستول" آلمان منتقل شدند تا در آنجا معالجه شوند.

این روزنامه با اشاره به اینکه ترامپ و ارتش آمریکا پیش از این اعلام کرده بودند که هیچ یک از نظامیان آن ها آسیب ندیده است اما ارتش آمریکا روز جمعه در موضعی دیگر اعلام کرد که 11 نظامی آن ها دچار سوختگی شده است.

این روزنامه کویتی در ادامه با اشاره به اینکه پنتاگون تا یک هفته بعد از حمله موشکی ایران از زخمی شدن 11 نظامی آمریکایی خبرنداشته است، به نقل از برخی منابع نوشت: سطح آسیب دیدگی برخی از این نظامیان آمریکایی شدید و برخی دیگر متوسط است.

این منابع همچنین اعلام کردند که برخی دیگر از نظامیان آمریکایی در نواحی مختلف بدنشان دچار سوختگی شدند و برخی نیز ترکش به آن ها اصابت کرده است.

این منابع در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه هوایی احمد الجابر مساحت گسترده ای برای نیروهای آمریکایی و هم پیمانان آن ها دارد و این مساله درچارچوب توافقات دفاعی مشترک میان دو کشور است، افزودند: یک تیم پزشکی آمریکایی که در بیمارستان نظامی در کویت حضور دارند آسیب دیدگان حملات موشکی ایران را معالجه می کند.

این منابع همچنین اعلام کردند که برخی دیگر از نظامیان آمریکایی که در حمله ایران آسیب دیده اند اکنون در داخل عراق در حال درمان هستند زیرا زخم های آنان سطحی بوده و نیازی به انتقال به کویت نداشتند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان