تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۸

خشونت طلبان با آتش زدن لاستیک خیابان‌های نجف را بستند

گروه‌های خشونت طلب نقاب دار که از صبح یکشنبه در صف معترضان مسالمت آمیز درحال سوء استفاده و بهره برداری از اوضاع هستند امشب نیز با آتش زدن لاستیک و ایجاد موانع فیزیکی در خیابان‌های نجف، از رفت و آمد مردم جلوگیری می‌کنند.

خشونت طلبان با آتش زدن لاستیک خیابان‌های نجف را بستندرویداد۲۴ گروه های جوکر همچنان با حضور در خیابان های اصلی و راه های خروجی نجف به استان های دیگر از جمله بغداد و کربلا با آتش زدن ده ها حلقه لاستیک مسیرهای ورودی و خروجی را مسدود کرده اند.

گزارش ها حاکی است که دود ناشی از سوختن لاستیک و دیگر مواد فضای بسیاری از مناطق شهر نجف را پوشانده و تنفس شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

همچنین گروه های فشار و خشونت طلب منتسب به اعتراض های خیابانی در نجف با به کارگیری شگردی تازه برای جلوگیری از آغاز به کار ادارات دولتی از شب گذشته تا امروز یکشنبه اقدام به جوشکاری ورودی های دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی کردند.

از سوی دیگر، افراد خرابکار و نفوذی در صفوف معترضان امروز به دفتر دادستان نجف در کوفه حمله کردند و آن را به آتش کشیدند.

در همین حال، افراد نقاب دار و خشونت طلب با شدت بخشیدن به اقدام های خرابکارانه خود با سوزندان لاستیک خیابان «محمد قاسم» در مرکز بغداد را بستند.

باندهای جوکر امروز در میدان الطیران و خیابان های پیرامون میدان التحریر با پرتاب کوکتل مولوتف به زد و خورد با پلیس و نیروهای امنیتی پرداختند.


بیشتر بخوانید: معترضان عراقی دفتر دادستان نجف را آتش زدند


بر اساس اعلام منابع امنیتی، در درگیری گروه های خشونت طلب و خرابکار با پلیس در بغداد دو نفر کشته و ۱۳ تن زخمی شدند.

شهرهای کربلا، ناصریه، دیوانیه و کوت نیز امروز شاهد اعتراض های گسترده بود.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات عراق ، نجف
نظرات شما
پیشخوان