تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
در جلسه با کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شد:

تیم‌های ایران در دور برگشت میزبان هستند/ تیم ملی هیچ مشکلی ندارد

براساس توافقی که در جلسه روز پنجشنبه مسئولان فوتبال و ورزش ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشتند، دیدار‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی سه شهر ایران برگزار خواه شد.
لیگ قهرمانان آسیا
رویداد۲۴ هیات مذاکره کننده ورزش برای تعیین تکلیف میزبانی چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا امروز پنجشنبه جلسات مهمی را با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند که طی آن توافقاتی صورت گرفته است.

استقلال در امارات به میدان می‌رود

براساس این گزارش، در اولین ساعات صبح روز پنجشنبه بود که سایت باشگاه استقلال در خبری کوتاه، اما مهم تاکید کرد که تیم فوتبال این باشگاه در امارات به مصاف تیم کویتی خواهد رفت. این خبر کوتاه حکایت از توافقاتی داشت که تیم مذاکره کننده ایران در مالزی رقم زده است.

باشگاه پرسپولیس: میزبانی تیم‌های ایرانی در دور گروهی قطعی شد

دقایقی پس از انتشار خبر باشگاه استقلال، سایت رقیب هم در خبری با عنوان «خبر خوش انصاریفرد» نوشت: در جلسه‌ای که امروز با حضور علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش، ابراهیم شکوری دبیرکل فدراسیون فوتبال و انصاری‌فرد، خلیل زاده و حمیداوی مدیران عامل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با ویندسور جان دبیرکل AFC انجام شد، تیم ایرانی توانست از حق نمایندگان کشور دفاع کند و با تایید AFC تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.

همچنین مقرر شد دیدار‌های دو تیم استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف طبق برنامه ریزی قبلی AFC خارج از ایران برگزار شود و تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی میزبان حریفان خود باشند.

خبر متفاوت باشگاه استقلال

پس از این خبر باشگاه استقلال خبر جدیدی را اعلام کرد که به نظر می‌رسد منطقی و درست‌ترین اتفاق باشد. در این خبر آمده است: طبق توافقی مهمی که صورت گرفته، بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تهران (استقلال و پرسپولیس)، اصفهان (سپاهان) و مشهد (شهرخودرو) برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای میزبانی ندارد

اما مهمترین خبری که نشست مالزی داشت برای تیم ملی فوتبال ایران بود که تاکید شده است این تیم هیچ مشکلی برای میزبانی از حریفانش در مرحله مقدماتی جام جهانی و مقدماتی جام ملت‌های آسیا نخواهد داشت و در تهران از حریفانش پذیرایی خواهد کرد.
منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
یه سفر دور همی بی نتیجه و با پول مردم و خبرهای دروغ ، این چیزها که میگن پیش از این سفر بی‌خود در اطلاعیه‌ی ای اف سی اومده بود و معلوم بود. مردم رو خر گیر اوردن!!!!
نظرات شما
پیشخوان