تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸

از بازار سکه، طلا و ارز چه خبر؟

در حالی که قیمت انواع سکه و طلا امروز در بازار با افزایش مواجه بود، اما قیمت ارز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

قیمت سکه

رویداد۲۴ قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) با افزایش ۶۵ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسیده است.

سکه تمام بهار طرح قدیم نیز با افزایش حدود ۶۰ هزار تومانی به چهار میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
بیشتر بخوانید:
قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا امروز ۹۸/۱۱/۰۷
قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۵۷۰ هزار تومان است که ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه می‌کند. ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان بیشتر از دیروز قیمت خورده و یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها، ۵۰۹ هزار تومان معامله می‌شود. در این میان سکه یک گرمی ثبات قیمتش را حفظ کرده و ۹۳۰ هزار تومان است.

در بازار‌های جهانی هم آخرین قیمت هر اونس طلا با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته ۱۵۸۱ دلار ثبت شده است.

ثبات ارزی

قیمت ارز که در روز گذشته روند صعودی به خود گرفته بود، امروز بار دیگر به ثبات رسید. قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان است. اختلاف بین قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی‌ها کماکان ۲۵۰ تومان است.

همچنین این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان می‌فروشند تا قیمت فروش این ارز در یک قدمی ۱۵ هزار تومان قرار گیرد. از سوی دیگر قیمت ارز مسافرتی که تا سقف ۱۰۰۰ یورو به مسافران پرداخت می‌شود، با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان می‌رسد.

بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار ۲۷ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۴۸۹ تومان می‌خرند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت سکه ، قیمت طلا
نظرات شما
پیشخوان