تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

ترکیب احتمالی استقلال برابر الریان قطر

تیم استقلال تهران پس از برتری مقابل الکویت امروز باید برای راهیابی به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الریان قطر برود.
ترکیب احتمالی استقلال
رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال تهران سه روز پس از شکست تیم الکویت و راهیابی به دور دوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸:۴۵ امروز برابر تیم الریان قطر قرار می‌گیرد. تیم الریان که فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان کنار رفته بود اولین مسابقه پلی آف خود را انجام می‌دهد و فرم آماده‌ای برای این دیدار دارد.

الریان به عنوان تیم دوم لیگ ستارگان قطر برای دستیابی به قهرمانی الدوحیل را تعقیب می‌کند، اما با این وجود ۵ امتیاز عقب‌تر است و در بازی گذشته خود برابر الغرافه با نتیجه ۴ بر دو شکست خورده بود. با این حال آن‌ها طی ۵ دیدار گذشته فقط یک مرتبه به شکست رسیده‌اند و در کنار یک تساوی سه پیروزی به دست آورده‌اند.

در مقابل تیم الریان، تیمی ایستاده که ابتدا حضورش در مسابقات لیگ قهرمانان مشخص نبود؛ پس از آن با یک جلسه تمرین برابر الکویت بازی کرد و با وجود تمام سختی‌ها به برتری سه بر صفر رسید؛ بعد از این برتری آن‌ها برای سفر به دوحه از دوبی به تهران بازگشتند و سپس به قطر سفر کردند و حالا در فاصله سه روز بعد از یک بازی حساس یک حریف قدرتمند را پیش رو دارند.

الریان حریف منسجمی برای آبی پوشان خواهد بود و آن‌ها برای رسیدن به صدر جدول آمار مناسبی در گل‌های زده و خورده دارند. بعد از السد با ۳۹ گل زده تیم الریان با ۳۰ گل زده در حال حاضر با گذشت ۱۳ هفته از مسابقات لیگ ستارگان قطر بهترین آمار در خط حمله را دارد و در خط دفاعی هم آن‌ها با ۱۳ گل خورده بعد از الدحیل در این آمار خوب عمل کرده‌اند.

از تیم استقلال تهران عارف غلامی و سیاوش یزدانی به طور قطعی در این مسابقه حاضر نیستند و فرشید اسماعیلی هم که یک روز پیش از دیدار مقابل الکویت مصدوم شده بود شرایط مناسبی برای حضور در این بازی ندارد. سایر بازیکنان استقلال بدون مشکل برای این بازی حاضر هستند و با توجه به نتیجه پیروزی دلگرم کننده برابر نماینده کویت بعید است که فرهاد مجیدی به ترکیب برنده خود دست بزند.

در درون دروازه استقلال سید حسین حسینی با مهار‌های استثنایی بازی گذشته را بدون گل خورده پشت سر گذاشت و خیال هواداران را از حضوریک دروازه‌بان طراز اول در چارچوب راحت کرد. در خط دفاعی سیستمی که مجیدی از آندره آ استراماچونی به ارث برده سه مدافع حضور دارند و در دیدار گذشته در کنار روزبه چشمی، محمد دانشگر و شاهین طاهرخانی جوان بازی کردند.

در خط میانی وریا غفوری، میلاد زکی پور، آرش رضاوند، مسعود ریگی و علی کریمی حضور داشتند که هر کدام از آن‌ها با ارائه نمایش بی نقص برابر الکویت حریفشان را شکست دادند. در خط حمله هم شیخ دیاباته با دو گل نشان داد بهترین گزینه برای این پست است و در کنار او به احتمال زیاد مهدی قائدی مانند بازی گذشته بازی خواهد کرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل الریان قطر به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، علی کریمی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان