تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
سخنگوی جبهه پایداری خبر داد:

تایید خروج جبهه پایداری از لیست شورای ائتلاف

سخنگوی جبهه پایداری گفت: همان زمان که آقای ملانوری درباره جبهه ما مصاحبه کرد من گفتم که مصاحبه او صرفا به منظور حمله به لیست پایداری بود.
خروج جبهه پایداری از لیست شورای ائتلاف
رویداد۲۴ مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری، درباره خروج جبهه پایداری از ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: از ابتدا هم درباره ورود به این لیست صحبتی نشده بود، البته ما هنوز هم ترجیحمان ارائه لیست واحد است و اگر هم نشد بهتر است اشتراکات لیست هایمان بسیار زیاد باشد.

او با اشاره به هجمه جریان اصلاحات به اصولگرایان مبنی بر عدم وحدت این حزب، گفت: آن‌ها همواره استفاده‌های خودشان را می‌کنند و سعی دارند که همواره علیه رقیب جعل خبر کنند، اما یکی از ملاک‌های وحدت این است که در مصادیق به هم نزدیک باشند؛ بنابراین اختلاف سلیقه منافاتی با وحدت نداشته و طبیعی است که سلایق مختلف باشند، اما در مبانی نباید اختلاف وجود داشته باشد.

سخنگوی جبهه پایداری گفت: ما سال نود هم دو لیست مختلف را ارائه کردیم و تعدد لیست اتفاقا می‌تواند شور انتخاباتی کشور را افزایش دهد، البته ما هنوز هم به لیست مستقل فکر نمی‌کنیم و تلاش داریم که اشتراکات بالایی داشته باشیم.

فعال اصولگرا با اشاره به صحبت‌های ملانوری دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مبنی بر عدم مجوز جبهه پایداری، خاطر نشان کرد: همان زمان که آقای ملانوری مصاحبه کرد من گفتم که مصاحبه او صرفا به منظور حمله به لیست پایداری بود، موضوعی که نشان می‌دهد این برخورد بیشتر جنبه سیاسی داشته تا قانونی؛ تمامی این صحبت‌ها هم برای این است که با انعکاس صحبت هایشان در برابر فعالیت جریان‌های ارزشی مانع تراشی کنند، امری که البته اصلا به مصلحت نظام و انقلاب نیست و ما باید تلاش کنیم تا شور انتخاباتی در کشور زیاد شود.

او ادامه تصریح کرد: ما در فرمت قبلی هم مجمعی با حضور نماینده وزارت کشور و شورای مرکزی جبهه برگزار کردیم که تمام مفاد قانونی آن هم مورد قبول وزارت کشور هم واقع شد. بعد هم که این فرمت تغییر کرد و به احزاب ابلاغ شد و در نهایت ماهم مثل همه احزاب مدارک کامل را به وزار ت کشور دادیم، اما آن‌ها مدام با فرصت سوزی‌های معنادار اشکالاتی را به آن وارد کردند.

متقی فر خاطر افزود: پرونده ما در آنجا نقصی نداشته، بلکه این کمیسیون احزاب است که باید در این باره تصمیم بگیرد؛ بنابراین این موضوع که آن‌ها در تلاش هستند تا اعلام کنند فعالیت‌های جبهه پایداری غیر قانونی است حقیقت نداشته و این صرفا برای تشکل‌های به کار می‌رود که مجوز ندارد، در حالی که ما مجوز داشتیم و منتظر بودیم که با فرمت جدید به ما مجوز برگزاری مجمع بدهند که هنوز هم فرصتی در اختیار ما قرار ندادند.

سخنگوی جبهه پایداری در پایان تاکید کرد: این موضوعات معنادار است، زیرا آن‌ها نباید اجرای قانون را بهانه‌ای کنند برای جلوگیری فعالیت جریانات ارزشی و انقلابی و این استفاده صحیحی از جایگاه قدرت نیست، زیرا جایگاه قدرت امانت است و باید با همه به طور مساوی برخورد کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان