تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

فضای مجازی علیه زیباترین بازیگر جهان +عکس

امبر هرد که توسط کارشناسان زیبایی لقب زیباترین زن جهان را دریافت کرده است، روزهای سختی را می‌گذراند.
امبر هرد
رویداد۲۴ طی روز‌های اخیر ماجرای جدایی پر دردسر امبر هرد و جانی دپ باز هم بر سر زبان‌ها افتاده است. امبر هرد در روز‌های دادگاه طلاق پر تنش خود از جانی دپ به این موضوع اشاره کرده بود که توسط جانی دپ مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود. داستانی که توجه بسیاری را نیز به خود جلب کرده بود، اما به نظر می‌رسد ماجرا از پایه متفاوت است.

اگرچه امبر هرد که به لحاظ زیبایی ظاهری خود نیز به شدت مورد توجه هالیوودی‌ها قرار دارد، خود را مظلوم ماجرا معرفی کرده بود، اما افشای یک فایل صوتی همه چیز را علیه وی تغییر داده است.

پس از مطرح شدن اتهاماتی در خصوص کتک خوردن امبر هرد توسط جانی دپ، بازیگر دزدان دریایی کارائیب بار‌ها این موضوع را تکذیب کرد. اما این تکذیب‌ها تاثیر چندانی نداشت و حتی دنیای بازیگری وی را نیز درگیر کرد. اما به نظر می‌رسد در این ماجرا جای قربانی و ظالم تغییر می‌کند.

درواقع فایل صوتی منتشر شده از این دو نفر نشان می‌دهد که امبر هرد نیز به همسرش سخت می‌گرفته و با وسائل مختلفی مثل لوازم آشپزخانه او را کنک می‌زده است و رفتار‌هایی عجیب با دپ داشته است. همین موضوع باعث حمله مجازی بسیاری از افراد علاقه‌مند به جانی دپ علیه امبر هرد شده است.

امبر هرد
این حملات با هشتگ #JusticeForJohnnyDepp همراه شده است که صراحتا عدالت را برای جانی دپ طلب می‌کند. به نظر می‌رسد ماجرای جدایی امبر هرد ۳۳ ساله و دپ ۵۶ ساله به این سادگی‌ها بسته نمی‌شود. کاربران مجازی افزون بر هشتگ مذکور با کامنت‌های متعدد خود در فضای مجازی پست‌های امبر هرد را آماج توهین و فحاشی هم کرده اند.

با این شرایط برخی نیز با این پرسش مواجهند که اساسا چرا این فایل صوتی تا کنون منتشر نشده بود یا چرا دپ صحبتی از آزار‌های مختلفی که هرد علیه وی انجام می‌داد، نکرده بود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امبر هرد ، بازیگر
نظرات شما
پیشخوان