تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

گل‌محمدی: انتشار رقم قراردادها قبل از دربی یک خیانت بود

سرمربی پرسپولیس در خصوص تقابل بزرگ روز پنجشنبه با استقلال صحبت کرد.

دربی 92

رویداد۲۴ استقلال و پرسپولیس فردا  در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از داربی ۹۱ اظهار کرد: یک بازی ویژه را در پیش داریم. یکی از مهم‌ترین بازی‌های آسیا و جهان  و یکی از بزرگ‌ترین داربی‌های جهان است. این بازی نمایش بزرگی از هواداران و رسانه‌ها و اهالی فوتبال است.

او ادامه داد: خوشحالیم که مقابل تیمی بازی داریم که شرایطش نسبت به نیم‌فصل اول بهتر است و می‌توانیم قابلیت‌های‌مان را در این بازی نشان دهیم. تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر نشان داده که از نظر ذهنی و فنی فوتبال خوبی را ارائه کرده است. ما بازیکنان باغیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت توانستند تصمیمات خوبی بگیرند و بازی‌های خوبی از خودشان نشان دهند. آن‌ها ذهنیت قوی‌ای دارند و برنده به دنیا آمده‌اند. در هر صورت امیدوارم فردا شاهد یک بازی فنی خوب از دو تیم باشیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس شادتر از استقلالی‌ها باشند.


بیشتر بخوانید: سه بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی


گل‌محمدی درباره تاثیر انتشار رقم قرارداد فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس برای بازی داربی گفت: ما فردا بازی مهمی داریم و دوست دارم بیش‌تر راجع به بازی صحبت شود ولی انتشار این ارقام قبل از داربی عجیب بود. آن‌ها وقت زیادی برای انتشار داشتند و فکر می‌کنم روی شیطنت و خیانت صورت گرفته است. کاری که انجام شد کار درستی نبوده است ولی بازیکنان مشکلی ندارند و از نظر ذهنی به حدی قوی هستند که روی آن‌ها تاثیرگذار نباشد. آن‌ها شرایط سخت‌تری را هم پشت سر گذاشته‌اند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان