تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
پیشکسوت آبی پوشان:

احتمال مساوی در دربی زیاد است/ پرسپولیسی‌ها از دیاباته می‌ترسیدند

گودرز حبیبی گفت: دو تیم از شکست در این بازی می‌ترسند و جانب احتیاط را رعایت می‌کنند و برای همین فکر می‌کنم بازی مساوی شود.

دربی 92

رویداد۲۴ گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: دربی برای هر دو تیم بازی سختی است و هدف اول هر دو تیم نباختن است. فرق مساوی و شکست در این بازی خیلی زیاد است و برای همین هیچ تیمی حاضر نیست دست به ریسک بزند و معمولاً جانب احتیاط زیاد رعایت می شود. برای همین تصور من این است که بیشترین احتمال، رقم خوردن یک نتیجه مساوی است.

وی افزود: امیدوارم مجیدی در این بازی هم تدابیر هوشمندانه‌ای در نظر بگیرد و تحت تاثیر برخی قضایا دست به تغییراتی نزند که تیم دچار خسران شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص غیبت دیاباته بیان داشت: شیخ بهترین مهاجم فعلی کشور است که به جز گل زدن، در پرس کردن، توپ گرفتن، پاس دادن هم مشارکت دارد. مدافعان پرسپولیس از او وحشت داشتند و بهترین خبر برای آنها مصدومیت شیخ بود.

حبیبی ادامه داد: البته مطهری هم مهاجم بسیار با کیفتی است، اما او تازه به تیم پیوسته و هنوز هماهنگی‌اش با سایرین مثل دیاباته نشده. اما مطهری هم در کنار قائدی می‌تواند یک زوج فوق خطرناک برای پرسپولیس و هر خط دفاع دیگری باشد.

وی با اشاره به آمادگی خوب تیم پرسپولیس خاطرنشان ساخت: این تیم هم بازیکنان خوبی دارد اما از نظر من بهترین بازیکنان فعلی این تیم ترابی و امیری هستند که حتماً تیم باید برای مهار آنها برنامه داشته باشد. در غیر اینصورت از جانب این دو بازیکن آسیب خواهیم دید.


بیشتر بخوانید: آمار و ارقام جالب پرسپولیس و استقلال در دربی‌ها


حبیبی در خصوص قضاوت بیژن حیدری در این مسابقه بزرگ بیان داشت: متاسفانه فضای خوبی در بین هواداران دو تیم حاکم نیست. استقلالی‌ها می‌گویند حیدری پرسپولیسی هست و پرسپولیسی‌ها هم می‌گویند استقلالی است. در صورتی که یک داور باشخصیت و تحصیلکرده مثل حیدری نمی‌تواند از هیچ تیمی جانبداری کند. من امیدوارم روز خوب داوری را شاهد باشیم و کمترین اشتباه از سوی دکتر حیدری صورت گیرد تا پس از بازی شاهد حاشیه در خصوص داوری نباشیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان