تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

کاربردهای عجیب لاک ناخن!

لاک ناخن یکی از محصولات آرایشی هست که تنوع رنگی خیلی زیادی داره و همه خانومها حداقل چند بطری مختلف از لاک ناخن رو دارند و از داشتن رنگ ها مختلف لاک ناخن لذت میبرند.

 لاک ناخن

رویداد۲۴   لاک ناخن یکی از محصولات آرایشی هست که تنوع رنگی خیلی زیادی داره و همه خانومها حداقل چند بطری مختلف از لاک ناخن رو دارند و از داشتن رنگ ها مختلف لاک ناخن لذت میبرند.

از بین بردن زگیل!
اگر زگیل های سرسختی دارید که به راحتی از بین نمی روند، بهتره از لاک ناخن برای از بین بردن آن استفاده کنید! برای این کار فقط باید روی قسمت زگیل پوست مقداری لاک ناخن بزنید و بعد از تکرار این روش به مدت یک هفته شاهد از بین رفتن زگیل باشید! البته باید به یاد داشته باشید که دوباره از این لاک ناخن استفاده نکنید زیرا ممکنه ویروس های زگیل وارد بطری لاک ناخن شده باشند!

تعمیر کردن بند کفش فرسوده
اگر فرصت کافی برای خرید یک بند کفش تازه و جدید رو ندارید میتونید با استفاده از لاک ناخن بند کفش فرسوده شده رو تعمیر کنید. برای این کار باید مقداری از لاک ناخن رو به انتهای بند کفش بزنید و کمی بند کفش رو بپیچونید و اجازه بدید تا لاک ناخن خشک بشه. به همین راحتی دوباره میتونید از بند کفش قدیمی خودتون استفاده کنید.

محکم کردن دوخت دکمه ها
برای محکم شدن دکمه لباس ها هم میتوند از لاک ناخن استفاده کنید. یک لایه از لاک ناخن کمک میکنه تا نخ استفاده شده برای دوخت دکمه ها محکم شده و دیرتر از بین میره.

ضدآب کردن کبریت ها
پیک نیک رفتن و یا سفرهای کمپی هیجان خیلی زیادی داره اما باید تمام ملزومات سفر رو به درستی آماده کنید! خیس شدن کبریت یکی از مشکلاتی هست که در این سفرها ایجاد میشه و شما می تویند این مشکل رو با مقداری لاک ناخن برطرف کنید. برای این منظور باید سر کبریت رو درون بطری لاک ناخن فرو ببرید و اجازه بدید خشک بشه. با این ترفند دیگر کبریت ها خیس نخواهند شد!

محافظت از رنگ بدلیجات فلزی
شما میتونید با اسنتفاده از لاک ناخن بی رنگ یا برق ناخن، رنگ بدلیجات فلزی خودتون رو برای مدت زمان طولانی حفظ کنید و از زنگ زدگی و رنگ پریدگی این بدلیجات جلوگیری کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سلامت
نظرات شما
پیشخوان