تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

چگونه از خدمات CIP فرودگاه امام خمینی استفاده کنیم؟

فرودگاه‌های مختلف اقدام به ارایه خدمات ویژه‌ای با عنوان CIP  نموده‌اند که مسافرین علاقمند به استفاده از این خدمات می‌توانند از قبل یا به همراه بلیط هواپیما آن را از آژانس‌های گردشگری تحت قرارداد فرودگاهی خریداری کنند.
CIP فرودگاه امام خمینی
رویداد۲۴ شاید شما هم از آن دسته افراد هستید که به خاطر موقعیت شغلی یا بنا به هر دلیل دیگر، زیاد به سفر می‌روید و ممکن است زمان زیادی از وقتتان در اثر تاخیر حرکت هواپیما یا خرید بلیط هواپیما توقف‌دار در فرودگاه تلف شود؛ یا با خرید بلیط چارتر هواپیما مجبور باشید مدت زمانی را در فرودگاه بگذرانید که قطعا هر شخصی مایل است این زمان را به دور از هیاهو و شلوغی و در آرامش و آسودگی خاطر به سر ببرد. اگر شما هم در میان این دسته افراد هستید، حتما در پی خدمات اختصاصی‌تر و راحت‌تری هستید تا این زمانی که سپری می‌کنید برایتان آزاردهنده نباشد. برای این منظور فرودگاه‌های مختلف اقدام به ارایه خدمات ویژه‌ای با عنوان CIP  نموده‌اند که مسافرین علاقمند به استفاده از این خدمات می‌توانند از قبل یا به همراه بلیط هواپیما آن را از آژانس‌های گردشگری تحت قرارداد فرودگاهی خریداری کنند.

CIP (Commercial Important Person) چیست؟

شامل مجموع‌های از خدمات، امکانات و تشریفات فرودگاهی است که معمولا اشخاصی از آن استفاده می‌کنند که به لحاظ تجاری مشهورهستند وعموما روسای شرکت‌های مهم و کارخانه‌های بزرگ و سرمایه گذاران کلان هستند. اما از آنجایی که این خدمات قابل خرید برای سایرین هستند، همه می‌توانند با پرداخت هزینه درخواست خدمات CIP کنند. این خدمات شامل امکانات رفاهی ویژه‌ای است که موجب آسودگی بیشتر شما مسافران عزیز می‌شود و از لحظه ورود مسافران به فرودگاه با تحویل گرفتن چمدان‌ها و همراهی شما به سالن مخصوص CIP آغاز می‌گردد و در ادامه با خدماتی مانند امور دریافت کارت پرواز، پذیرایی داخل سالن و راهنمایی به سمت پله‌های هواپیما با تشریفات خاص انجام می‌شود. پس شما می‌توانید علاوه بر قیمت بلیط هواپیما خود، هزینه دیگری را برای راحتی و آرامش خود بپردازید. همچنین می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما و استفاده از این خدمات در هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

CIP فرودگاه امام خمینی

سالن CIP فرودگاه امام خمینی، از مجهز‌ترین سالن تشریفات اختصاصی کشور در فرودگاه‌ها محسوب می‌شود که در مساحتی به اندازهی هشت هزار متر مربع در سه طبقه مورد استفاده مسافرین عزیز قرار می‌گیرد.  مسافرین فرودگاه امام خمینی که می‌خواهند زمان قبل از پرواز خود را در یک مکان آرام سپری کنند یا بعد از پرواز، خستگی خود را در فضایی بی تنش از تن در کنند، می‌توانند از سالن تشریفات و امکانات موجود در آن بهره‌مند شوند. این جایگاه به عنوان یک جایگاه اختصاصی برای افراد ویژه به طوری طراحی شده است که مسافرین محترم با همراهان خود می‌توانند در فضایی آرام و بدون نیاز به انجام کار‌های روتین فرودگاهی نظیر دریافت کارت پرواز و تحویل بار در این مدت، درکنار استراحت کردن، از خوردنی‌های دلچسب میز اردو جذاب این سالن نیز بهره‌مند شوند. این سالن با فضای گرم و دلچسب تمام تدابیر لازم برای استراحت و آرامش مسافران را به کار برده‌اند.

هنگام خرید بلیط هواپیما، در صورت نیاز، به این خدمات حتما توجه کنید.

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی

⦁ سالن تشریفات
۱. نشیمن‌های متعدد با چشم اندازی از باند فرودگاه امام خمینی
۲. رستوران سلف سرویس با انواع خوراکی‌های مناسب در ساعات مختلف روز و کافی‌شاپ لوکس و سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد
۳. نمازخانه
۴. سالن کنفرانس اختصاصی با ظرفیت ۱۵ نفر
۵. اتاق جلسات VIP
۶. اتاق کودک شامل کنسول‌های بازی برای سرگرمی کودکان
۷. شعبه بانک پاسارگاد
۸. باجه و دستگاه خودپرداز بانک سامان جهت ارایه خدمات ارزی
۹. فروشگاه صنایع دستی، عطر، خشکبار، خاویار و...
۱۰. طراحی مدرن و آرامش‌بخش
۱۱. گیت‌های اختصاصی سپاه، پلیس، گمرک و پذیرش بار برای اجتناب از انتظار در صف‌های طولانی
۱۲. اینترنت وای فای نامحدود و اتاق مخصوص کامپیوتر و اینترنت
CIP فرودگاه امام خمینی

پرواز‌های ورودی

این امکانات برای مسافران ورودی به کشور هستند:
⦁ شناسایی مسافران خارجی پای پلکان هواپیما توسط تیم CIP
⦁ انتقال مسافران از هواپیما تا سالن پذیرایی با خودرو‌های اختصاصی CIP
⦁ انجام فرایند‌های دریافت ویزای فرودگاهی در صورت درخواست
⦁ انجام تمامی فرایند‌های فرودگاهی مسافران در ورودی
⦁ امکان استفاده از خدمات ویلچیردر صورت درخواست
⦁ امکان پرداخت هزینه‌های فرودگاهی در جایگاه تشریفات CIP به محض ورود
⦁ امکان استفاده مستقبلینِ مسافر از خدمات سالن پذیرایی CIP در صورت درخواست
⦁ امکان اقامت کوتاه مدت مسافر در سوییت‌های CIP در صورت درخواست
⦁ انتقال چمدان‌های مسافر به خودروی تعیین شده
 
پرواز‌های خارجی

این امکانات برای مسافرانی است که می‌خواهند از کشور خارج شوند:

⦁ انتقال تا فرودگاه با خودرو‌های اختصاصی
⦁ امکان استفاده از خدمات ویلچیر و بالابر
⦁ امکان پراخت هزینه‌های فرودگاهی مانند هزینه اضافه بار، عوارض خروجی و ...
⦁ امکان استفاده مسافر از پارکینگ اختصاصی در صورت درخواست (پارکینگ مسقف با ظرفیت ۸۸ خودرو)

شما مسافرین محترم همچنین هنگام خرید بلیط هواپیما از علی بابا به عنوان یک شرکت طرف قرارداد فرودگاهی که خدمات CIP را هم ارائه میدهد، می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را مشخص کنید و کلاس مورد نظر CIP خود را خریداری کنید.

هزینه‌ای که شما باید علاوه بر قیمت بلیط هواپیما خود بپردازید شامل موارد زیر است:
خدمات CIP فرودگاه امام خمینی
امروزه، در این جهان پرهیاهو، همه ما در پی لحظات آرام و بدون تنش می‌گردیم. مخصوصا افرادی که همواره در سفر به سر می‌برند. پس نیاز است که از این خدمات رفاهی در صورت امکان، بهره لازم را ببریم. تنها نیاز است که به هنگام تهیه بلیط هواپیما علی بابا این امکانات را هم در نظر بگیریم و فرصت استفاه از این خدمات را از دست ندهیم.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فردوگاه
نظرات شما
پیشخوان