تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

بگوویچ: پرسپولیس می‌تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شود

سرمربی پیشین تیم فوتبال المپیک ایران اعتقاد دارد که تیم ملی ایران می‌تواند با مربیگری دراگان اسکوچیچ به نتایج خوبی دست پیدا کند.
بگوویچ
رویداد۲۴ وینگو بگوویچ درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال و انتقاد‌هایی که بابت این انتخاب صورت گرفته است، عنوان کرد: این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال ایران گرفته و باید به آن احترام گذاشت. من یک مربی هستم و طبیعتا نمی‌توانم در مورد همکارم طوری صحبت کنم که دور از مسائل حرفه‌ای‌گری در فوتبال باشد، خصوصا اینکه اسکوچیچ هموطنم است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها بر این عقیده‌اند که فدراسیون فوتبال باید مربی بزرگ‌تر و باتجربه‌تری را انتخاب می‌کرد، گفت: آنطور که من اطلاع داشتم، علی دایی و امیر قلعه‌نویی گرینه‌های اصلی بودند که در نهایت انتخاب نشدند. این موضوعی است که فدراسیون فوتبال ایران باید در موردش صحبت کند، ولی اسکوچیچ مربی توانمندی است و در تیم‌های باشگاهی عملکرد خوبی داشته است. تیم ملی ایران در گذشته هم با مربیان کروات نتایج خوبی گرفته و امیدوارم با اسکوچیچ هم نتایج خوبی بگیرد.

سرمربی پیشین گل‌گهر در خصوص مسابقات لیگ برتر و اینکه کدام تیم می‌تواند در لیگ امسال قهرمان شود، تاکید کرد: رقابت در بالای جدول فشرده است و تراکتور هم خودش را به جمع مدعیان رسانده است. پرسپولیس فعلا صدرنشین است و امسال هم می‌تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان شود، البته از سپاهان و استقلال هم نباید غافل بود، چون آن‌ها هم شانس خوبی برای قهرمان شدن دارند.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان