تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

دو حزب اصلاح طلب در فارس، لیست انتخاباتی دادند

دو حزب اصلاح طلب در استان فارس با انتشار بیانیه ای نامزدهای خود را برای انتخابات در این استان معرفی کردند

دو حزب اصلاح طلب در فارس، لیست انتخاباتی دادند

رویداد۲۴  در بیانیه حزب ندای ایرانیان و حزب اراده ملت آمده است «همگان میدانیم که مردم ایران در این سال‌ها با تحمل محرومیت‌ها و تنگنا‌های اقتصادی، اگر چه گلایه مند، اما کماکان صبور و مقاوم برای تعیین سرنوشتشان قد افراشته اند.
اصلاح طلبان پرشماری برای حضور در این عرصه و تغییر اوضاع کنونی پا به عرصه گذاشتند، اما چنان که می‌دانید با رد صلاحیت‌های گسترده مواجه شدند به گونه‌ای که ارائه لیست در بسیاری از حوزه‌های انتخابی را عملا غیر ممکن نمود. شیراز سرفراز نیز از این موضوع مستثنی نماند. اما امید بذر هویت ماست.
با اتفاقاتی که در واپسین روز‌های مانده به شروع تبلیغات رخ داد احزاب اصلاح طلب "ندای ایرانیان" و "اراده ملت ایران" بر آن شدند تا برای ساختن امید و بازگرداندن آرامش به کشور از ظرفیت‌های موجود کمال بهره را ببرند. گرچه ارائه اسامی نامزد‌های اصلاح طلب در اکثر شهرستان‌ها به دلیل واضح رد صلاحیت‌ها مقدور نشد، اما ظرفیت ارائه فهرست نامزد‌های اصلاح طلب در چهار حوزه انتخاباتی به وجود آمد که در قالب "لیست ندای ملت" به حضور مردم صبور و نجیب استان معرفی می‌گردند.

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان:
آقایان
دکتر سید محمد احمدی
دکتر غلامعباس عالیشوندی
خانم‌ها
مهندس فروغ سروی
دکتر ساجده کرمی

حوزه انتخابیه لامرد و مهر:
آقای دکتر محسن علوی

حوزه انتخابی کازرون و کوه چنار
آقای دکتر مرتضی صمیمی

حوزه انتخابی مرودشت ارسنجان و پاسارگاد
آقای دکتر ابراهیم ابراهیمی

اطمینان داریم افرادی که در بالا به مردم پر افتخار شیراز و سه حوزه دیگر معرفی شده اند دارای سابقه اصلاح طلبی و واجد صلاحیت کافی برای حضور در بهارستان هستند و به لطف خداوند بزرگ و یاری مردم آزادیخواه و عدالت جوی فارس، پیروزی در انتخابات از آن لیست ندای ملت خواهد بود.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان