تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

نیرو‌های وابسته به عربستان در جنگ یمن به القاعده متوسل شدند

نیرو‌های وابسته به عربستان سعودی ده‌ها نفر از نیرو‌های سازمان تروریستی القاعده را از استان‌های "ابین"، "حضرموت " و " بیضا " به شهر " مأرب " یمن اعزام کردند.

نیرو‌های وابسته به عربستان در جنگ یمن به القاعده متوسل شدندرویداد۲۴ یک منبع روز سه‌شنبه به شبکه " المسیره " یمن گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای سازمان تکفیری القاعده از استان حضرموت به فرماندهی "ابوهاجر الحضرمی " به شهر مأرب اعزام شدند.

وی افزود: همچنین بیش از ۱۰۰ نیروی القاعده به فرماندهی " احمد عباد الخبزی " از استان بیضاء و بیش از ۷۰ نیرو از این گروه تروریستی به فرماندهی " المرفدی " از استان أبین به شهر مأرب منتقل شده‌اند.

به گزارش المسیره ، نیروهای متجاوز عربستان در حملات خود علیه مردم مردم یمن از گروه‌های مختلف تکفیری استفاده می‌کنند و گزارش‌های رسانه‌ای، حضور نیروهای تکفیری و مزدوران آنها را در نبرد علیه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تایید کرده است.


بیشتر بخوانید: کشته شدن رهبر القاعده در عربستان تائید شد


این تحولات پس از شکست سنگین نیروهای متجاوز عربستان سعودی و مزدوران آنها در جبهه " نهم " جایی که ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند این منطقه ( نهم ) را به طور کامل از وجود نیروهای متجاوز پاکسازی کنند و با آزادسازی بخش‌های بزرگی از استان‌های مارب و الجوف، ارتش را در حومه شهر مارب مستقر نمایند، انجام شده است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان