تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ترامپ: دستور افزایش تحریم‌های ایران را دادم

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن قرار است تحریم‌ها علیه ایران را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

ترامپ

رویداد۲۴ رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن قرار است تحریم‌ها علیه ایران را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی نوشت: من به وزیر خزانه‌داری سپرده‌ام که تحریم‌های علیه کشور ایران را افزایش دهد.


بیشتر بخوانید: FATF امروز ایران را وارد لیست سیاه خود می‌کند


وی همچنین در توییت دیگری نوشت: کریس مورفی و جان کری قانون لوگان را در خصوص ایران نقض کردند. اگر یک جمهوری خواه این قانون را نقض می‌کرد با پیامدهای جدی مواجه می‌شد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
اگر ایرانی هستی وخون ایرانی در رگ مسئولین کانال خبری شماست از این فرصت ایجاد شده بر علیه ترامپ وتیمش استفاده کنید. زیرا ترامپ مراکز فرهنگی ایران را تهدید نمود والان بیماری کرونا در قم که مهمترین مرکز فرهنگی ایران است گزارش شده است پس می تواند دست تیم ترامپ این قضیه الوده باشد. شما نمی خواهید یقینی بگویید .بلکه بگویید مردم ایران می گویندبا توجه به تهدید مراکز فرهنگی ایران توسط ترامپ وناتوانی ترامپ وتیم ضد بشر اش در ضربه زدن به ایران از طریق اقتصادی وسیاسی وامنیتی دست به کار ضد بشری زد وجنگ بیولوژیک علیه بشریت راه انداخته ومردم ایران را تحت حمله جنگ بیولوژیک قرار داده است. ثمره این کار این است که دیگر ترامپ وامثال او کمتر جرعت می کنند از این دست کارهای ضد بشری بزنند وضمن اینکه تاثیری در نوع گرایش مردم امریکا بر ترامپ دارد
نظرات شما
پیشخوان