تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۸ نظر

برادر سحر قریشی و مهدی طارمی به دنبال شکایت!

رابطه دوستانه این دو سلبریتی البته پیش از این و در پی انتشار ویدئویی از حضور این دو در یک بازار ساحلی قطر لو رفته بود. همان روزها شایعه‌ای دهان به دهان می‌چرخید که طارمی از مسئولان باشگاه الغرافه خواسته برای یک خانم بازیگر ویزای قطر بگیرند.

 مهدی طارمی

رویداد۲۴ می‌گویند فوتبال ایران مهد حاشیه است. شاید برای همین باشد که انتشار تصاویر خصوصی مهدی طارمی و یک خانم بازیگر بیش از کسب 5 امتیاز در دو هفته از لیگ قهرمانان آسیا موردتوجه قرار گرفت. رابطه دوستانه این دو سلبریتی البته پیش از این و در پی انتشار ویدئویی از حضور این دو در یک بازار ساحلی قطر لو رفته بود. همان روزها شایعه‌ای دهان به دهان می‌چرخید که طارمی از مسئولان باشگاه الغرافه خواسته برای یک خانم بازیگر ویزای قطر بگیرند.

خبرنگاران و نزدیکان این دو نفر البته ماجرا را پیش از این ویدئو هم می‌دانستند. حتی گفته می‌شد این رابطه قرار بود درنهایت منجر به ازدواج شود، اما بروز برخی اختلافات درنهایت مانع از این کار شد. نزدیکان مهدی طارمی درباره علاقه این فوتبالیست به بازیگر زن البته روایت‌های جالبی را هم بیان می‌کنند، به‌عنوان مثال همخانه‌ای مهدی طارمی مخالف این ازدواج بود و به همین دلیل با او به اختلاف خورد و درنهایت محل سکونتش را از مهاجم تیم ملی جدا کرد.

طارمی و برادر قریشی به دنبال شکایت
درباره داستان اختــــــلاف آقــــای فوتبالیست و خانم بازیگر روایت‌های مختلفی به گوش‌مان رسیده، اما ذکر آنها اخلاقی نیست و از همه مهم‌تر اینکه مربوط به حریم شخصی این دو نفر است و بیان آن از نظر حرفه‌ای صحیح نیست، اما آنچه در این‌باره باید ذکر کنیم اینکه مهدی طارمی تصمیم گرفته از آتلیه‌ای که عکس‌ها را گرفته، شکایت کند.

البته تصاویر دیگری هم منتشر شده که نشان می‌دهد احتمال دارد برخی از این تصاویر از تلفن‌همراه یکی از این دو نفر لو رفته باشد. تصاویر خصوصی که مربوط به مکالمه تصویری این دو نفر است و آتلیه‌ای نیستند. به هر ترتیب شنیده‌ایم برادر سحر قریشی به‌شدت پیگیر ماجراست و تصمیم دارد فرد یا افرادی را که تصاویر خصوصی خواهرش را منتشر کرده‌اند، شناسایی کند. پیگیری‌ها از دوطرف ادامه دارد، اما بدون‌شک رسیدن به نتیجه، زمانبر خواهد بود.

داستان اخاذی از یک استقلالی!
برخی رسانه‌ها از احتمال اخاذی در پی انتشار این تصاویر سخن گفته‌اند. اتفاقی که البته دور از واقعیت نیست، به‌عنوان مثال مدتی قبل یکی از بازیکنان پیشین استقلال طی تماسی با برخی خبرنگاران درباره احتمال لو رفتن تصاویر خصوصی‌اش مشورت کرد. او در آن مکالمه تلفنی گفته بود افرادی که تصاویر رابطه خصوصی او را در اختیار دارند، اعلام کرده‌اند درصورت دریافت 100 هزار دلار، قید انتشار آن را می‌زنند.


بیشتر بخوانید: فیلم خجالت‌آور یک فوتبالیست لو رفت


اینکه درنهایت و به چه دلایلی تصاویر منتشر نشد، نمی‌دانیم، اما به نظر می‌رسد سلبریتی‌ها باید اندکی مراقب روابط خصوصی خود باشند. گسترش تکنولوژی باعث شده هر شهروند تبدیل به یک خبرنگار شود و حفظ حریم شخصی در این میان، دشوارتر از همیشه به نظر می‌رسد.

نوبت به ۴ فوتبالیست مطرح می‌رسد؟
ویدئویی تقریبا نامتعارف از یک پیشکسوت فوتبال که البته سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را دارد، توسط فردی در فضای مجازی منتشر شده و احتمال داده که ویدئوهای جنجالی بیشتری از او منتشر کند. ویدئوی دیگری از مهاجم سابق استقلال هم منتشر شده است. همچنین فرد مذکور تهدید کرده که یکی از مدافعان فعلی پرسپولیس و یکی از لژیونرهای تیم ملی هم ویدئو‌های مشابهی دارند و خدمت آنها هم خواهد رسید؟ویدئوهایی که احتمالا ابعاد جدیدی از لزوم اخلاق‌گرایی در فوتبال ایران را به نمایش می‌گذارند.

منبع: فرهیختگان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
1
1
آخه تجسس و فضولی در زندگی شخصی و حریم خصوصی دیگران چه لذتی داره ؟؟؟؟؟؟
به کجا میخوایم برسیم ؟؟؟؟؟
هرکسی مسئول اعمال خودشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
3
اون برادر اگه غیرت داشت حساب خواهرشو میرسید
آریو برزن
|
United States of America
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
مگه قرار نبود سحرقریشی با یه خواننده بود که تویه فیلمم باهم بازی کردن ازدواج کنه پس این طارمی ازکجادراومد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
2
کسی نیست جلوی کارای بازیگرارو بگیزه؟ پس مسئولین چه غلطی میکنن؟چرابااین آدما که ناسلامتی بازیگران یه کشوراسلامی هستن برخوردنمیکنن؟ اگرجلوی این بازیگرارونگیرن خیلی ازین بیشترگندکاری میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
2
1
ارتباط داشته که داشته دیگه قرار نیست همه بفهمن مثل همه که این روزا ارتباط دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
1
1
به ما چه آخه چرا دنبال زندگی خصوصی مردم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
0
حالا گزشته ها دیگه گزشته خیلیم خوشحال هستیم هممون چون از عنینه خانم جدا شدن
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
1
1
آقای برادر ایا از همشیره سوال کردید جریان چی بوده چرا با هم میگشتند چرا باهم بودید دلیل لمس صورت اقای طارمی چی بود تجث چه عنوانی با هم بودید؟صیغه نامزدی بوی فرندی؟تا چه حدی پیش رفتید؟
نظرات شما
پیشخوان