تاریخ انتشار: ۰۴:۲۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

آرایش صورت گرد و نکاتی که باید رعایت کنید

برای فرم‌های مختلف صورت هنگام آرایش باید نکات خاصی را رعایت کنید، نکات مهم و ترفند‌های آرایش صورت گرد را در ادامه ملاحظه کنید.

مد و زیبایی

  رویداد۲۴ صورت هر کس فرم خاص خودش را دارد مثلا گرد، کشیده، مربعی و...، اما برخی از افراد از فرم صورت شان راضی نیستند و دوست دارند آن را کمی تغییر دهند یا حداقل کاری کنند که ایراد‌ها و نقاط ضعف آن را بپوشانند؛ این موضوع بیشتر برای خانم‌هایی که صورت شان گرد و تپل است پیش می‌آید، این دسته از افراد ترجیح میدهند صوت شان کمی لاغر‌تر و کمی کشیده‌تر به نظر برسد، اما لاغری صورت حالا حالا‌ها زمان میبرد.

دسته‌ای از خانم‌ها که دوست دارند فرم صورت شان را تغییر دهند و ایراد‌های آن را بپوشانند باید از ترفند‌های آرایش کمک بگیرند، در این بخش از دنیای مد نمناک نکات آرایش صورت‌های گرد را ملاحظه میکنید.

- خانم‌هایی که فرم صورت شان گرد است باید از کرم پودر‌هایی استفاده کنند که پایه صورتی داشته باشد، این نوع کرم پودر‌ها گردی صورت را کم میکنند.


نکات مهم میکاپ صورت گرد

- اگر فرم صورت تان گرد است و چشم‌های ریزی دارید خط چشم دنباله دار بکشید، اما اگر چشمان تان درشت است فقط ریمل بزنید کافی است.

- رژگونه زدن برای صورت‌های گرد و تپل باید به این صورت باشد که رژگونه تان را از روی استخوان گونه به سمت بالا و نزدیک چشم‌ها بکشید.

- در صورتی که پیشانی تان بلند است مو‌های جلوی سرتان را یکطرفه درست کنید و در صورتی که پیشانی تان کوتاه است موهایتان را بالا جمع کنید.

تکنیک‌های آرایش
ترفند‌های آرایشی برای صورت گرد

- برای انتخاب رنگ رژلب سراغ رنگ‌های گرم و رژلب‌های پررنگ بروید.

- در آرایش صورت تان از رنگ‌های روشن استفاده نکنید و رنگ‌های تیره را ترجیح دهید.
 
منبع: نمناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مد و زیبایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
2
2
عالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
نمیدونم چرا صنعت مد سعی داره صورتهای لاغر و دراز رو به عنوان زیبا مد کنه صورتهایی مث الاغ
نظرات شما
پیشخوان