تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

پرداخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات عقود اسلامی در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در ده ماه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات در قالب عقود اسلامی به متقاضیان پرداخت کرده است.
تسهیلات عقود اسلامی بانک ملی
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این تسهیلات در یک میلیون و ۵۵۳ هزار و ۵۹۲ فقره به ارزش ۹۵۲ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال و در قالب عقود مضاربه، مشارکت مدنی، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین، قرض الحسنه و... تخصیص داده شده است.

بانک ملی ایران ۶۷ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال تسهیلات در ۸۶ هزار و ۱۶۲ فقره در قالب عقد مضاربه پرداخت کرده است.

در بخش مشارکت مدنی نیز شعب این بانک ۵۸ هزار و ۲۷۸ فقره تسهیلات به ارزش ۲۸۸ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده اند.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نیز در بانک ملی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به طوری که در ۱۰ ماه ابتدای امسال، این بانک ۳۵۰ هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۸۵ هزار و ۲ میلیارد ریال در قالب قرض الحسنه به متقاضیان پرداخته است.

از مجموع تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران، سهم فروش اقساطی ۷۸۸ هزار و ۸۰ فقره تسهیلات به ارزش ۳۲۹ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال و اجاره به شرط تملیک یک هزار و ۳۶۵ میلیارد ریال است.

همچنین شعب بانک ملی ایران در مدت مذکور ۲۰۲ هزار و ۴۳۵ فقره تسهیلات جعاله به ارزش ۶۲ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال پرداخت کرده اند.

در بخش خرید دین نیز ۳۶ هزار و ۶۶۳ فقره تسهیلات به ارزش ۵۹ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال، مرابحه ۲۷ هزار و ۴۲۳ فقره تسهیلات به ارزش ۳۰ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال و در بخش سلف ۴ هزار و ۱۷۱ فقره تسهیلات به ارزش ۲۷ هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان