تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بارش بادمجان از آسمان تهران! +فیلم

ویدئو‌هایی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد در غرب تهران از آسمان بادمجان به سمت زمین فرود می‌آید.
بعد از ظهر امروز، کلیپ‌های تصویری عجیبی در فضای مجازی منتشر شده که نشان از بارش بادمجان‌هایی دارد که از آسمان به زمین می‌ریزد.

ویدئوی بارش بادمجان از آسمان در منطقه شهرک غرب تهران بازتاب بسیاری در فضای مجازی پیدا کرده است و بسیاری آن را یکی دیگر از مصائب سال ۹۸ نامیدند که بر سر مردم ایران باریده است و این به دستمایه سوژه طنز بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.
در مورد این ویدئو که عده‌ای از ترس برخورد بادمجان در حال فرار هستند نیز برخی از کاربران فضای مجازی معتقدند باد این بادمجان‌ها را از مزارع اطراف تهران و از مناطقی مثل شهریار به تهران آورده است. این ادعائی است که صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آن را قاطعانه تکذیب کرده و می‌گوید: اولا این ویدئو قطعا ساختگی است و در درجه بعد هیچ گردباد یا تندبادی در شهرک غرب مشاهده نشده است که چیزی با خودش آورده باشد.

این ویدئو‌ها کار شخصی است که در تولید جلوه‌های ویژه تبحر دارد. بنابر ادعای این افراد خالق ویدئو‌های بارش بادمجان از آسمان تهران، شخصی به نام امین تقی‌پور است؛ یک ایرانی ساکن کانادا که مسلط به طراحی جلوه‌های ویژه است و در هالیوود کار می‌کند و برای درگذشت پدرش به ایران آمده، اما به خاطر کرونا پروازش کنسل شده و فعلا در ایران است و مشغول شیرینکاری است!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
1
مگه میشه؟ مگه داریم
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان