تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

اولین گردهمایی ویدئویی مدیران پگاه در سال ۹۹

گردهمایی ویدئویی مدیران ارشد شرکت صنایع شیر ایران – پگاه برگزار شد

اولین گردهمایی ویدئویی مدیران ارشد پگاه در سال ۹۹

رویداد۲۴ امروز ۶ فروردین ۱۳۹۹ اولین گردهمایی مدیران عامل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در سال جدید با حضور مهندس قدوسی مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره و معاونین شرکت صنایع شیر ایران، مدیران عامل شرکت‌های تولیدی، پخش سراسری، کشت و صنعت ها، بازرگانی و صنایع بسته بندی بصورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

این نشست که به تدبیر مدیر عامل صنایع شیر ایران در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد سال ۹۸ به برنامه ها، اهداف و استراتژی‌های پیش روی صنایع شیر ایران پرداخت.

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ضمن قدردانی از همراهی همه همکاران که با همدلی و وحدت رویه علیرغم فراز و نشیب‌های پیش رو موجب عملکرد درخشان شرکت در سال گذشته شدند، تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال " جهش تولید " توسط مقام معظم رهبری که با رویکرد و ماهیت کار در این شرکت بسیار عجین است، بتوانیم به شعار معظم له جامه عمل بپوشانیم.

اولین گردهمایی ویدئویی مدیران ارشد پگاه در سال ۹۹

وی با ابراز خرسندی از عملکرد سال گذشته شرکت در حوزه‌های فروش و صادرات، تصریح کرد: خوشبختانه سال گذشته رکورد جدیدی در حوزه دریافت شیر خام در طول تاریخ ۶۵ ساله شرکت با رشد ۱۰ درصدی نسبت به سنوات گذشته ثبت شد. همچنین در حوزه صارات با افزایش ۴۵ درصدی به لحاظ وزنی و افزایش دو برابری سود دهی در ۱۱ ماهه امسال نسبت به ۱۱ ماهه سال گذشته در این شرکت روبرو شدیم که این مهم حاکی از پتانسیل و ظرفیت موجود در این صنعت بود که ما توانستیم از آن بهره برداری حداکثری نمائیم.

مهندس قدوسی یادآور شد: از این موفقیت‌ها باید بعنوان موتور محرکه سال ۹۹ بهره برداری مناسب شود تا بازنشستگان معظم که سهامداران اصلی شرکت نیز هستند از این رشد و توسعه منتفع گردند.

مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران از رویکرد و حمایت علمی، منطقی و مطلوب وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری نیز قدردانی نموده و افزودند: این رویکرد موجب شد تا بسیاری از مسائل و موانع پیش رو برداشته و شاهد رشد و شکوفایی صنعت در حوزه دریافت شیر خام، تولید محصولات و فرآورده‌های شیری، توسعه فروش در حوزه داخل کشور و صادرات و چابک سازی صنعت شویم.

مهندس قدوسی در ادامه خواستار اجرای کامل و صحیح منشور ده گانه که ماحصل ساعت‌ها کار کارشناسان نخبه شرکت بوده است، شد و تاکید داشت: در بحث یکپارچه سازی فرمولاسیون محصولات نیز این توقع می‌رود که همه شرکت‌ها وحدت رویه را حفظ نمایند.

 مدیر عامل پگاه رمز موفقیت را عمل به سه عامل: توکل به خدا، اعتماد به کار گروهی و خرد جمعی و در آخر تکریم منابع انسانی برشمرد و تصریح کرد: در بخش منابع انسانی عمده همکاران شرکت متعهدانه به کار خود که منجر به توسعه سلامت کشور است عمل می‌نمایند و این مهم با ارزش دادن به بحث نظام پیشنهادات، آموزش و رفتار شایسته سازمانی محقق می‌شود.

اولین گردهمایی ویدئویی مدیران ارشد پگاه در سال ۹۹

وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: نگرش و تلاش ما در راستای توسعه کیفیت تولید، استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات جدید، اشتغال زایی جوانان متخصص و متعهد است که در نهایت منجر به رشد اقتصادی کشور خواهد شد.

در ادامه: مدیران عامل شرکت‌های گروه، ضمن تبریک سال جدید، به ارائه گزارش عملکرد سال ۱۳۹۸ شرکت متبوع خود و همچنین پیشنهادات، نظرات و راهکار‌ها در جهت پیشبرد و توسعه تولید و فروش در سال ۱۳۹۹ پرداختند.

اولین گردهمایی ویدئویی مدیران ارشد پگاه در سال ۹۹

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان