تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۹

آموزش رایگان در کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» برای روزهای قرنطینه

برگزاری کمپین آموزش از راه دور «هر کجا، هر زمان، یادگیری» همزمان با بحران ویروس کرونا در کشور و شروع قرنطینه خانگی برگزار و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه داشته است. این کمپین تاکنون بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان الکترونیک ارائه شده است.
ارائه بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان در کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری»
رویداد۲۴ کمپین آموزش از راه دور «هر کجا، هر زمان، یادگیری» در راستای توسعه آموزش‌های الکترونیک و رایگان همزمان به بحران کرونا در ایران کلید خورد تا بدون ایجاد اجتماعات مردمی و در قالب دوره‌های مجازی و رایگان، به علاقه‌مندان آموزش بویژه کسب و کار‌های نوپا که در جریان شیوع کرونا در ایران دچار خسارات مالی و معنوی شدند، یاری رساند.
 
کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری با هدف توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه، به همت آکادمی آموزش‌های تخصصی اینفوگرام و با همکاری بیش از ۳۰ موسسه و سازمان ایرانی در حال برگزاری است و بیش از ۶۰ مدرس از سراسر ایران دربرپایی آن مشارکت دارند.
 
به دنبال برپایی این کمپین ۱۰۰ وبینار آموزشی، بیش از ۱۸۰ ساعت آموزش رایگان ارائه شده و تاکنون بیش از ۲۰۹۱۶ نفردر آن ثبت نام کرده اند که معادل ۴۰۳۱۱ نفر- ساعت ثبت نامی را شامل می‌شود.
 
بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، طراحی، روابط عمومی، ارائه حرفه‌ای، گزارش نویسی، ترویج علم، استارتاپ و توسعه فردی و ... از مهمترین موضوعات این کمپیم آموزش الکترونیک بوده و این دوره‌های آموزشی در قالب وبینار‌های آکادمی اینفوگرام با همکاری جمعی از مدرسان و متخصصان مراکز آموزشی و کارآفرینان برتر به صورت غیرحضوری در حال برپایی است.
 
گفتنی است، فاز دوم کمپین از ۴ فروردین تا ۱۵ فروردین ادامه داشته و در فاز اول این کمپین از ۱۲ تا ۲۸ اسفند نیز ۳۵ وبینار معادل ۶۵ ساعت آموزش برگزار شده و ۱۲ هزار نفر ثبت نام در این دوره‌ها ثبت نام کرده اند که معادل ۷۵۰ میلیون تومان ارائه آموزش رایگان است.
 
دکتر اصغر محمدی فاضل، عضو شورای راهبردی کالج AIC اتریش، رئیس سابق دانشگاه محیط زیست و عضو هیئت رئیسه IPBES در بن آلمان، حامد مشیری مدیر انجمن محیط زیستی طرح سرزمین، مرتضی پورمیرزای مدیرعامل انجمن محیط زیستی یوزپلنگ ایرانی، شبنم آفاقی سرای، دارنده مدال نقره المپیاد علوم و فناوری نانو، آریا صبوری، پژوهشگر آزمانشگاه تعامل انسان و ربات دانشگاه تهران، کاظم کوکرم، دبیر گروه دانش روزنامه جام جم و ... از جمله مدرسان این دوره‌های آموزشی هستند.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌ها و یا ثبت نام رایگان می‌توانند به وبسایت infogramAcademy.com/webinar مراجعه کنند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ویروس کرونا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان