تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۹

برگزاری آنلاین اینوتکس ۲۰۲۰ از ۲۲ مرداد/ تجربه غرفه‌آرایی مجازی در شرایط کرونا

رییس پارک فناوری پردیس از برگزاری نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ در مرداد ماه خبر داد و گفت: در این رویداد که از ۲۲ مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ۵۰۰ استارتاپ حضور دارند.
برگزاری آنلاین اینوتکس ۲۰۲۰
رویداد۲۴ مهدی صفاری‌نیا امروز در نشست خبری آنلاین نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ با تاکید بر اینکه این دوره از نمایشگاه به صورت آنلاین برگزار می‌شود، افزود: برگزاری آنلاین این نمایشگاه موجب شده است که شرکت‌ها و استارتاپ‌ها حضور پر رنگ‌تری داشته باشند، ضمن آنکه سخنرانان خارجی نیز در این رویداد به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این رویداد ۱۸ هزار بازدیدکننده و ۵۰۰ استارتاپ حضور خواهند داشت، یادآور شد: شرایطی که در حال حاضر به کشور‌ها تحمیل شده است، موجب نشده تا شعله کارآفرینی فروکش کند و برگزاری آنلاین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ می‌تواند نقش موثری در فعال‌سازی حوزه استارتاپی داشته باشد.

جزئیات نمایشگاه آنلاین اینوتکس ۲۰۲۰

در این نشست سجاد عباسی فشمی، دبیر نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ با بیان اینکه در ۸ دوره برگزاری این رویداد ۴۰ هزار نفر از ۲۵ کشور از این رویداد بازدید کردند، اظهار کرد: علاوه بر آن حدود ۱۴۰ قرارداد در مدت ۸ دوره برگزاری نمایشگاه اینوتکس منعقد شده است.

عباسی، جذب سرمایه و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه همکاری و مشارکت کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و افزایش شبکه‌سازی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه نام برد و اضافه کرد: این نمایشگاه در سه بخش نمایشگاهی، رویداد‌های تجاری و ترویجی و بخش جنبی برگزار خواهد شد که در بخش نمایشگاهی ۱۵ جز از اکوسیستم نوآوری در آن حضور دارند.

دبیر نهمین دوره اینوتکس ۲۰۲۰ برگزاری استیج اینوتکس را از برنامه‌های بخش رویدادی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: بخش کافه سرمایه این رویداد محلی برای مواجهه سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری آنلاین این رویداد، توضیح داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال این نمایشگاه به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در فضایی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: آیا استارت‌آپ‌ها از بحران کرونا نجات می‌یابند؟
دبیر نهمین نمایشگاه اینوتکس با تاکید بر اینکه از امروز، دوشنبه ۲ تیرماه ثبت نام در این نمایشگاه آغاز شده است، خاطر نشان کرد: متقاضیان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند از امروز با وارد شدن به سایت اینوتکس نسبت به ثبت‌نام و انتخاب غرفه اقدام کنند. استارتاپ‌ها و شرکت‌ها می‌توانند از طریق پلتفرم و با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی اقدام به غرفه‌آرایی کنند و در زمان برگزاری نمایشگاه با بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارتباط آنلاین داشته باشند.

عباسی، زمان آغاز ثبت نام در این نمایشگاه را از ۲ تیر ماه ذکر کرد که تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد و افزود: زمان برگزاری آن از ۲۲ تا ۲۵ مرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ است و ثبت‌نام کنندگان می‌بایست غرفه‌های خود را به صورت آنلاین انتخاب کنند و از امروز دسترسی به پلتفرم غرفه‌ها آزاد است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استارتاپ
نظرات شما
پیشخوان