تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

تله پاتی جادویی سارا و مادرش در عصر جدید +فیلم

سارا آزور شرکت کننده عصر جدید یک نمایش دو نفره به همراه مادرش داشت. او با مادرش یک رابطه عجیب داشتند و سارا می‌توانست ذهن مادرش را بخواند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
1
عزیزم خیلی خوب بود، من و دخترم هم تو این مدت قرنطینه خانگی ،همینطوری تله پاتی پیدا کردیم، هر چی من می خوام بگم،فوری قبلش اون میگه، دیگه مادر همینه ،یک ارتباط قوی با فرزندش داره...
حامد
|
Netherlands
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۱
1
1
ترفند ها بی شماری برای این شعبده بازی تله پاتی در اینترنت وجود دارد. از جمله این که انواع کدها را می توان استفاده کرد. دستیار (در این جا مادر) می تواند به بهانه تکرار اعدادی که دخترش می گوید به راحتی کدهایی منتقل کند. هر رقم یک کد کوچک می تواند داشته باشد. هر شهر و رنگ نیز همچنین. ریز ترین کدها که چون فقط خودشان خبر دارند شونده و بیننده بعید است به آنها توجه کند. مثلا در انتهای هر عدد کافیست حرف مربوط به رقم بعدی را با صدای بسیار ضعیف بیان کند. مثال : برای عدد 9 فقط کافیست در انتهای رقم قبلی که تکرار می کند کوچک ترین اشاره ضعیفی به حرف ن کند. دختر فورا می فهمد رقم بعدی نه است. حتی با صدای پا. پایی که روی زمین کشیده می شود رقم های کمتر از پنج. پایی که کوبوده می شود بیشتر از 5 . صدای کشیده شدن دست روی مانتو . سریع گفتن یا آهسته گفتن عدد. تأکید روی یک حرف در هر عدد. و الا تکرار ارقامی که دخترش می گفت چه معنی داشت؟ این بخشی از ترفند بود. برای بیان رنگ ها فقط کافیست کوچک ترین اشاره ای به حرف اول یا دوم هر رنگ کند و برای هر رنگ کدی در نظر بگیرد. برای شهرهای مهم کشور هم همین طور.
از نظر علمی حتی تاکنون یک مورد تله پاتی اثبات نشده است وهیچ مدعی نتوانسته در شرایط یک آزمایش علمی ادعای خود را ثابت کند. وقتی می خواهند آزمایش کنند البته به صورت علمی برای مثال در این مورد به مادر می گویند شما حق ندارید عدد را تکرا کنید وباید سکوت کنید . و دیگر شرایط نیز به دقت زیر نظر گرفته می شود که هیچ گونه دستگاه و ترفندی در میان نباشد. در این حالت ترفندها جواب نمی دهد و تله پاتی رد می شود. علاوه بر این که تاکنون یک مدعی تله پاتی نتوانسته زیر نظر دانشمندان ادعای خود را ثابت کند تا امروز هیچ شاهد علمی مبنی بر امکان تله پاتی پیدا نشده است.

یادمان نرود هر روز در جای جای دنیا شعبده بازان با ترفندهای خود مردم را حیرت زده می کنند و بعضی از مردم که نمی توانند شعبده بازی جادوگری نیست خیال می کنند جادویی رخ داده است. این هم یکی از آنها بود.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
0
0
در واقع سارا بااستفاده از یک گوشی و ارتباط باپدرش این شعبده بازی را انجام داد
صادق پیشداد از یزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
حامد عزیز سلام. بنده از مطالب منطقی و جدا متین و خوب شما کمال استفاده برده و واقعا حظ کردم، احسنتم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان