تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۹

شمار جان‌باختگان ویروس کرونا در آمریکا ظرف ۴۸ ساعت دو برابر شد

شمار جان‌باختگان مبتلا به ویروس کرونا در آمریکا در مدت ۲ روز با افزایشی دو برابری به ۲ هزار و ۱۷۴ نفر رسید.

آمار مبتلایان ویروس کرونا در آمریکارویداد۲۴ ‌ آمار دانشگاه جان هاپکینز نشان می‌دهد که ۶۷۲ مورد از مجموع جان‌باختگان در شهر نیویورک ثبت شده است. 

همچنین بیش از ۳۰ هزار مورد ابتلا به کرونا در نیویورک به ثبت رسیده است. این شهر، هم از لحاظ شمار مبتلایان و هم تعداد جان‌باختگان در میان شهرهای آمریکایی رتبه نخست را داراست.
به گزارش دانشگاه جان هاپکینز، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا افزوده شده و شمار این افراد در سراسر کشور به ۱۲۲ هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است.
بنابر این گزارش، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر دنیا به ۶۶۲ هزار و ۷۳ نفر رسیده است که از میان آنها ۳۰ هزار و ۶۵۲ نفر جان خود را از دست داده و ۱۳۹ هزار و ۴۲۶ نفر بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا نخستین بار در چین شناسایی شد و تاکنون ابتلای ۸۱ هزار و ۹۹۹ نفر در این کشور به این ویروس ثبت شده است. همچنین سه هزار و ۲۹۹ نفر در این کشور جان خود را از دست داده و ۷۵ هزار و یکصد نفر بهبود یافته‌اند.
در زمان حاضر، اروپا و آمریکا به کانون اصلی شیوع ویروس کرونا تبدیل شده است و علاوه بر ایالات متحده کشورهای ایتالیا، انگلیس، فرانسه و اسپانیا آمار بالای مبتلایان و جان‌باختگان را ثبت کرده‌اند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان