تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۹

ثروتمندان در زمان شیوع کرونا چگونه زندگی می‌کنند؟

در حالی که بسیاری از مردم جهان با شیوع ویروس کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌بذند ثروتمندان، اما نه تنها ماسک به صورتشان نمی‌زنند بلکه سوار جت‌های شخصیشان شده و به سمت نقاط دور افتاده دنیا حرکت می‌کنند.

کرونا

رویداد۲۴ ویروس کرونا ممکن است هیچ اهمیتی به مرز‌های اجتماعی و نژادی ندهد، اما حتی در هنگام شیوع این ویروس رفتار ثروتمندان با سایر افراد جامعه متفاوت است و در حالی که نگرانی اکثر ما نداشتن الکل و مواد ضدعفونی کننده کافی است ثروتمندان برنامه‌های دیگری برای خود دارند.

دو گزینه پیش روی ثروتمندان است پرواز با جت خصوصیشان به مکان‌های تفریحی دنج و رزرو هتل‌هایی در نقاط دورافتاده دنیا و یا ماندن در خانه و سپری کردن دوران قرنطینه و همان طور که روز به روز پرواز با جت‌های خصوصی در حال افزایش است و رزرو هتل‌ها در نقاط دورافتاده گاهی تا ده برابر افزایش یافته است نشان می‌دهد که ثروتمندان گزینه اول را انتخاب کرده‌اند.
بیشتر بخوانید: ترامپ: پیک ویروس کرونا در دو هفته آینده رخ می‌دهد

اما مقصد گردشگری ثروتمندان بسیار مهم است، بررسی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر نیوزلند در صدر فهرست مقاصد گردشگری آن‌ها قرار دارد همان طور که یکی از سرمایه گذاران فیس بوک با جت خصوصی خود به جزیره ۱۹۳ هکتاری اش در جنوب نیوزلند رفت؛ یکی دیگر از مقاصد گردشگری این ثروتمندان برای فرار از ویروس کرونا رفتن به آیداهو یکی از ایالت‌های غربی آمریکا است.

تجهیزات ثروتمندان در مقابله با ویروس کرونا نیز با افراد معمولی جامعه متفاوت است چرا که دیده شده است که خیلی از ثروتمندان هنگام سوار شدن بر جت شخصی خود ماسک‌های ان ۹۵‌ای استفاده کرده اند که حتی در بیمارستان‌ها نیز این ماسک‌ها به سختی یافت می‌شوند؛ و حتی در خصوص تست ویروس کرونا چراکه با توجه به محدودیت کیت‌ها هر کسی نمی‌تواند تست شود، اما برخی ثروتمندان مانند سیاستمداران با مثبت شدن تست کرونا خود در قرنطینه به سر می‌برند و مداوم از خود تست می‌گیرند تا هر لحظه از سلامتی خود اطمینان حاصل کنند.

اما متاسفانه هر کجا که ثروتمندان بروند ویروس‌های اطراف خودشان را نیز با خود می‌برند و همین امر موجب شیوع بیشتر بیماری کرونا حتی در نقاط دور افتاده دنیا خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کرونا ، ویروس کرونا
نظرات شما
پیشخوان