تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

اطلاعاتی از هدفون جدید وایرلسی «وان پلاس» فاش شد / از عمر باتری بالا تا کاهش تاخیر بلوتوث

جزئیات جدیدی درباره هدفون موسوم به OnePlus Bullets Wireless Z. فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، هدفون‌های جدید از عمر باتری بالاتر و کاهش تأخیر ارسال صدا و مقاومت در برابر آب برخوردار خواهند بود.

هدفون جدید وایرلسی «وان پلاس» رویداد۲۴ جزئیات جدیدی درباره هدفون موسوم به OnePlus Bullets Wireless Z. فاش شده است. بر اساس این اطلاعات، هدفون‌های جدید از عمر باتری بالاتر و کاهش تأخیر ارسال صدا و مقاومت در برابر آب برخوردار خواهند بود.

این هدست بلوتوثی جدید باید در تاریخ ۱۴ آوریل برابر با ۲۵ فروردین در کنار تلفن‌های جدید وان پلاس ۸ رونمایی شود (اما هنوز این خبر تایید نشده است).
نسل جدید هدفونها، موسوم به هدفون‌های Z. دارای ۲۰ ساعت عمر باتری برخوردار خواهند بود و این یک جهش بزرگ نسبت به نسل قبلی هدفون‌ها است که از ۱۴ ساعت عمر باتری برخوردار بودند. این محصول از Warp Charge پشتیبانی می‌کنند که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ حدود ۱۰ ساعت انرژی را تأمین می‌کند.


بیشتر بخوانید: سامسونگ شیشه تاشو می‌سازد


به نظر می‌رسد تاخیر بلوتوث به ۱۱۰ms کاهش می‌یابد و این محصول ارزان‌تر از ایرپادپرو اپل با تاخیر ۱۱۴ms است. این محصول همچنین در برابر گرد و غبار مقاوم است و به ویژگی مقاومت در برابر آب تا ۵۵ متر مجهز است. این محصول می‌تواند در برابر باران و تعریق شدید دوام داشته باشد.
محصول مذکور در چهار رنگ موجود خواهد بود که شامل سیاه، سفید، سبز و آبی است. قیمت گذاری هدفون جدید وان پلاس هنوز تأیید نشده است، اما نسل قبلی این محصول ۱۰۰ دلار قیمت داشت.

 

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان