تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

آغاز ثبت‌نام کتب درسی سال آینده از امروز

ثبت‌نام کتاب درسی دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم دوره ابتدایی، پایه‌های هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش) از امروز آغاز شده است.
آغاز ثبت‌نام کتب درسی
رویداد۲۴ ثبت‌نام کتاب درسی نوآموزان آمادگی تکمیلی (پیش‌دبستانی استثنایی) و دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (مدارس عادی و اسثنایی)، دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه‌ای استثنایی، دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش) و دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه حرفه‌ای استثنایی از امروز آغاز شده است و تا ۲۳ خرداد امسال ادامه دارد.

اما خانواده‌ها برای ثبت‌نام کتب درسی فرزندان خود چه کاری باید انجام دهند؟ برای ثبت‌نام کتب درسی نیاز است که به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com مراجعه شود و از بخش ثبت‌نام فردی، وارد شوند.

برای ورود به سامانه، کد ملی دانش‌آموزان، نام کاربری آن‌ها و ۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموزان، «رمز عبور» آن‌ها به سامانه است.

بیشتر بخوانید: توضیح وزارت آموزش و پرورش درباره شبکه آموزشی دانش آموز

البته ثبت‌نام به دو روش فردی و گروهی انجام می‌شود در روش فردی، خانواده دانش‌آموز با مراجعه به سامانه، ثبت‌نام را انجام می‌دهد و برای خانواده‌هایی که امکان ثبت‌نام فردی وجود ندارد، مدیریت مدرسه ثبت‌نام گروهی دانش‌آموزان را انجام می‌دهد.

تقویم زمانی، سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۰ـ۱۳۹۹ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:
ثبت‌نام کتب درسی
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان