تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیح عجیب سحر قریشی درباره رفتارش با پاکبان +عکس

سحر قریشی که با انتشار گسترده یک ویدئو از رفتار اهانت‌آمیزش با یک پاکبان خبرساز شده به انتقادات به این ویدیو واکنش نشان داد.

رویداد۲۴  سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته‌ی خودمو فراموش نمی‌کنم.

من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو»
بیشتر بخوانید: رفتار زشت سحر قریشی با یک پاکبان خبرساز شد +فیلم
اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می‌خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب‌تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته"
سحر قریشی
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سحر قریشی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
2
موجود مزخرفیه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
2
ایشون به جای اینکه عمل خودشو توجیه کنه، بهتره به جای پوشیدن لباس پاکبان، یه جریمه چند صد میلیون تومنی از همون درآمد فیلمهایی که بازی کرده به عنوان معذرت خواهی تقدیم اون پاکبان شریف کنه، اتفاقا دوست آشنا های ایشون هم به ایشون توصیه خوبی کردن،با این رفتاراش کلا از انظار عمومی بره بهتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
2
چه توجیه مسخره ای
اون جمله که گفتی همین مونده این بمن بگه برو اونم با اون خنده مسخره رو چه جوری توجیه میکنی؟
گدا معتبر بشه همین میشه
نظرات شما
پیشخوان