تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

حمله تند و عجیب سام درخشانی به سحر قریشی +عکس

پس از پرویز پرستویی، سام درخشانی نیز از برخورد عجیب سحر قریشی با یک پاکبان که پخش ویدئوی آن در روزهای اخیر بسیار جنجال‌آفرین شده، انتقاد کرد.

رویداد۲۴ سام درخشانی با زبانی تندتر به انتقاد از سحر قریشی پرداخته و نوشته است: "نصف فحش‌هایی که جامعه هنری میخوره از سر ندونم کاری و اشتباهات امثال شماست، خانم نسبتاً محترم! "

متن یادداشت تند و انتقادآمیز سام درخشانی به شرح زیر است:

"دلم بدرد اومد‌ای کاش حداقل، فیلم حرکت زشتت رو بیرون نمیدادی البته که ارزش هر لباسی، به شخصیه که اون لباسو تنش میکنه، یه وقتایی لباس هرچقدرم که برند و ست باشه و پول پاش رفته باشه، به تن آدمی میره که اون لباس رو بی ارزش‌ترین لباس دنیا میکنه و گاهی یه لباس ساده، به تن یه آدم شریف میره و ارزشمند‌ترین لباس دنیا میشه.


بیشتر بخوانید:رفتار زشت سحر قریشی با یک پاکبان خبرساز شد +فیلم


داستان از اونجایی شروع میشه که آدمای "هنربند" که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون میداره و یادشون میره که کی هستن و کجان و چه جایگاهی دارن، یادشون میره که همین مردم_ که" حالا کارشون به جایی رسیده که بهمون میگن برو"، بودن که بهشون بها دادن و احترام گذاشتن که اونا به اینجا برسن، جایی که لیاقتش رو ندارن. ارزش غبار کف کفش همین پاکبانای شریف و نجیب، بیشتر از لباس ست میلیونی این آدماست، پاکبانای شریفی که تو روزای سخت کرونا جونشونو کف دست گذاشتن و به خاطر ما و شاید بخاطر یه دستکشی که استفاده کردیم قد نازنینشون رو خم کردن.. که اگه جاروی اونا یه روز تو این شهر نچرخه، خدا میدونه چه بلایی سر ما و سلامتیمون میاد؛ هر چند که این دفعه همین جاروی ساده بود، که گرد و خاک رو از روی جامعه‌ی هنرمندا پاک کرد و حساب هنرمندا رو از هنربندا جدا کرد ...

هنرمند خسرو شکیبایی بود، هنرمند پنج تن سینمای ایران (انتظامی، مشایخی، رشیدی، کشاورز و نصیریان) و کسایی هستن که راهشونو ادامه میدن و خودشون رو از مردم میدونن، نه آدمایی که تا ابد لباس هنرمندی واسشون گشاده و به تنشون زار میزنه... به امید روزی که صفحه هنر از ننگ اسم ادمایی که دل مردم رو میشکونن پاک بشه... نصف فحش‌هایی که جامعه هنری میخوره از سر ندونم کاری و اشتباهات امثال شماست، خانم نسبتاً محترم! "


بیشتر بخوانید: توضیحات پاکبانی که قریشی مسخره‌اش کرد +فیلم


سحر قریشی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
1
10
احسنت , جناب سام درخشانی عزیز, محبوبیت اهل علم , هنرمندان , ورزشکاران و... عمدتا " در دو عامل نهفته است : مردمی بودن ( با مردم بودن ) وتواضع وفروتنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
2
آقای درخشانی مثل همیشه عالی بود. اما خوبان همیشه قلیل اند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
گلن هادل مربی تیم ملی فوتبال انگلیس فقط یک جمله در مورد معلولیت معلولان گفت،نخست وزیر و رییس فدراسیون وقت با توجه به اینکه مربی قابلی بود و برای جام ملتهای اروپا به او احتیاج داشتند نه اینکه از او تقاضای استعفا بکنند بلکه صراحتا او را اخراج کردند در حالیکه نظر او اصلا ارتباطی به فوتبال و مربیگری نداشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
1
افرین آقای سام درخشانی
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
1
1
انقدحمله حمله راه انداختید آدم فکرمیکنه سگ حمله کرده بس کنیدباباآخه ایناخودشون چی هستن که بخوان یکیومسخره کنن جمع کنیداین چرتوپرتاروتلویزیون شده عرصه مافیاهرکی به هرکی پریدهمونوباپارتی وزیرمیزی میادمیشه بازیگر
نظرات شما
پیشخوان