تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای توبه میترا استاد در مشهد چه بود؟

میترا استاد برای پایان دادن به رابطه اش در گذشته با محمد علی نجفی به مشهد رفت و توبه کرد.

میترا استاد رویداد۲۴ قاضی متین راسخ در خصوص مهریه میترا استاد عنوان کرد که دختر محمد علی نجفی سال 95 با مهریه 200 سکه ای ازدواج کرده، چطور می شود یک شخص با این جایگاه اجتماعی که یک روزی وزیر آموزش و پرورش بوده با 1362 سکه خانم میترا استاد را به عقد خود در بیاورد؟

محمد علی نجفی به قاضی دادگاه گفت: میترا می گفت اگر مهریه را کم تعیین کنم همسر اولم می تواند با پرداخت مهریه ام طلاقم را بگیرد و قسم می خورد که از شوهر سابقش هیچ پولی نگرفته و هیچ وقت در خصوص مهریه اش حرف نزد.

توبه میترا استاد در مشهد


قاضی متین راسخ در خصوص سفر به مشهد و توبه کردن میترا استاد از محمد علی نجفی توضیحاتی خواست که شهردار سابق تهران گفت: وقتی میترا استاد را به عقد خود در آوردم میترا در خصوص بخشی از رابطه های گذشته اش صحبت کرد و از من خواست تا با هم به مشهد برویم و در آنجا توبه کرد.

وی در خصوص اینکه میترا استاد را مهدورالدم معرفی کرد گفت: من در آگاهی شنیدم که یک مرد که میترا را می شناخته با خواندن خبر قتل میترا در رسانه ها از ترس اینکه پایش در این پرونده گیر نباشد خودش به پلیس آگاهی آمده است که من او را نمی شناختم.

نجفی ادامه داد: فکر نمی کردم چیزی از گذشته اش به من نگفته باشد اما او بخشی از زندگی اش را به من نگفته بود و به مشهد رفتیم و ایشان توبه کرد.

محمد علی نجفی در پاسخ به قاضی متین راسخ که پرسید اما شما اعلام کردید که خانم استاد از شما خواسته اجازه دهید رابطه اش را با یک کارگردان ادامه دهد، گفت: این مربوط به 2 ، 3 روز آخر بود که مرا با آن کارگردان تهدید می کرد و می گفت که قصد دارد با او در ارتباط باشد.

ماجرای رابطه میترا استاد با آقای کارگردان


متین راسخ به محمد علی نجفی گفت: شما گفته اید که خانم استاد وآقای کارگردان از طریق واتس اپ در ارتباط بودند و روز آخر گفته می خواهم به سراغ او بروم که به شدت عصبانی شدید و گفته اید کجا می خواهید برود؟ چرا وقتی یک زن به حمام می رود شوهرش از او می پرسد بعد از حمام کجا می خواهی بروی؟

محمد علی نجفی به قاضی دادگاه اظهار داشت: میترا استاد گفت که می روم حمام و بعد بیرون. گفتم کجا می روی؟ نگفت به تو ربطی ندارد گفت خودم می دانم کجا می خواهم بروم!

وی افزود: چند ماه به فکر طلاق بودم و بعد از این صحبت ها فهمیدم چه بسا چه چیزهایی را به من نگفته است.


بیشتر بخوانید: جزئیات دادگاه محمدعلی نجفی/ ماجرای مبلغ گزافی که نجفی به خانواده میترا استاد داد


متین راسخ پرسید: این شما را بیشتر عصبانی می کرد؟ محمد علی نجفی اعلام کرد: گفتم تو ناراضی هستی من هم از این زندگی ناراضی هستم. بیا طلاق بگیریم.

قاضی پرسید: چرا برای طلاق اقدام نکردی؟ شهردار سابق تاکید کرد: می خواستم با واسطه طلاق بگیرم. به همین دلیل یکی از بزرگان قوم شان را ملاقات کردم و پدرش راضی به طلاق شد اما خودش راضی نمی شد.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
1
شماباید از این تهمت ها توبه کنید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان