تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

پیام شگفت انگیز جوکوویچ برای آرات حسینی +فیلم

مرد شماره یک جهان یعنی نواک جوکوویچ هم به جمع تحسین کنندگان آرات حسینی اضافه شد.
رویداد۲۴ صفحه اینستاگرامی آرات حسینی پیام کوتاهی از نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان را منتشر کرده که در آن مشغول تحسین این کودک خردسال ایرانی است.

جوکوویچ یکی از بهترین بازیکنان تنیس در تاریخ محسوب می‌شود و به همراه فدرر و نادال دو ستاره دیگر این رشته ورزشی مهمترین چهره‌های تنیس دنیا به حساب می‌آید. او همچنین ورزشکاری سخت‌کوش و فوق‌العاده است و به واسطه توانایی‌های ویژه بدنی همواره مورد تحسین علاقه‌مندان به دنیای تنیس بوده است.

جوکوویچ در یک پیام ویدئویی که در صفحه اینستاگرامی آرات منتشر شده با جملاتی مبالغه‌آمیز از آرات تعریف می‌کند و او را قوی‌ترین پسر ۶ ساله‌ای می‌داند که تا به حال در عمرش دیده. کلماتی مثل کاریزماتیک، نابغه، قدرتمند، مهربان و... از دیگر جملاتی است که در این لایو خطاب به آرات به زبان می‌آورد.

آرات حسینی در حال حاضر به همراه پدرش در کشور انگلیس به سر می‌برد و مشغول تمرینات ورزشی است. او به دلیل حضورش در لایو‌های اینستاگرامی در روز‌های ابتدایی سال و حاشیه‌هایی که در پی آن به وجود آمد مدتی تیتر رسانه‌های ورزشی ایران بود. او که هم اکنون به همراه پدرش در انگلیس به سر می‌برد، هر روز پست‌هایی را از حرکات ورزشی‌اش منتشر می‌کند و تا به امروز توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند؛ از لیونل مسی تا داگلاس کاستا و حالا نواک جوکوویچ.


جوکوویچ در این پیام ویدئویی به آرات چنین می‌گوید: " آرات این جاست. آرات به تو سلام می‌کنم. ویدئوهایت را می‌بینم و تو الهام بخش پسر من هستی که تنها یک سال از تو کوچک‌تر است. تو قوی‌ترین پسر ۶ ساله‌ای هستی که در زندگی ام دیدم. تو شگفت انگیز، فوق العاده و یک ورزشکار نابغه هستی. تو یک پسر با شخصیت، خیلی خوشحال و مهربان هستی. به پدر و مادرت به خاطر تربیت چنین فرزندی تبریک می‌گویم. خوشحال هستم که تو را می‌بینم. "

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آرات ، آرات حسینی
نظرات شما
پیشخوان