تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

کوتاهی مو به سبک شاهرخ استخری در قرنطینه+فیلم

شاهرخ استخری ویدئویی از خود در حال کوتاه کردن موهایش در قرنطینه منتشر کرد.

رویداد۲۴ شاهرخ استخری که در این شرایط کرونایی در کنار خانواده در قرنطینه خانگی به سر می برد به تازگی ویدئویی از خود در حمام خانه اش در حال کوتاه کردن موهایش منتشر کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: "اون قدیم ندیما یه چند سالی خودم موهای خودم رو کوتاه میکردم و این روزا تو این شرایط به درد خورد، شما هم دست به کار بشین، فوقش یکم خراب‌ میشه، جایی نمیرین که این روزا به جز پیش اون دوستتون که خیلی رعایت میکنه"

آثار شاهرخ استخری
از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. وی که به واسطۀ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود.

برای مدت ۵ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت، همین موضوع باعث شد تا پس از بازگشت مجدد به تلویزیون و بازی در مجموعه‌هایی چون آمین و… استقبال خوبی از کارهای وی صورت نگیرد.


بیشتر بخوانید: فوتبال بازی شاهرخ استخری با دخترانش +فیلم


شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای گفت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به او، از تاثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاتگرفته است.

استخری مالک برند طلافروشی سنجاق
استخری اکنون مالک برند طلا فروشی سنجاق است و بزرگترین دقدقه اش در زندگی دخترانش است.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
2
خیلی باحالی پسر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
1
0
اگه خود نمایی نکنی نمیشه زندگیتو هی برخ مردم‌بکشی هی عکس زن بچه تو بذاری مردم بچه ندیدن برو دنبال کارت بابا دل خجسته ای داری مگه تو انسان نیستی مردم دارن تو بدبختی دست وپا میزنن شماها هی مو تونو وماشینتونو وبچه ای ......برخ میکشید
نظرات شما
پیشخوان