تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

راغفر: بورسِ بدون نظارت فرقی با قمارخانه ندارد

راغفر گفت: در مورد بازار بورس باید توجه داشت که اصولا این بازار توام با ریسک‌های گسترده است؛ یعنی نفس فعالیت در بورس یعنی ریسک.

راغفر

رویداد۲۴ حسین راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا درباره شرایط این روز‌های بورس گفت:

در مورد بازار بورس باید توجه داشت که اصولا این بازار توام با ریسک‌های گسترده است؛ یعنی نفس فعالیت در بورس یعنی ریسک.
بیشتر بخوانید: نحوه توزیع بسته حمایتی مشکوک است


حال اگر در این شرایط مبهم، نظارت‌های کافی هم بر ابعاد و زوایای مختلف بورس وجود نداشته باشد و این نظارت‌ها واقعا هم اعمال نشود (که همه می‌دانیم هیچ کدام از این گزاره‌ها در اقتصاد ایران اعمال نمی‌شود) بازار بورس تبدیل می‌شود به یک قمارخانه بزرگ که یک عده ناآگاهانه وارد بازی مرگ و زندگی در آن می‌شوند، در آخر هم اساسا معلوم نیست در این قمار چه کسی برنده است و چه کسی بازنده؟

در این میان تعداد زیادی از این افراد عادی که ناآگاهانه وارد این بازی شده‌اند ممکن است تمام دارایی و هستی خود را ببازند و در سوی دیگر محتمل است که یک جماعتی هم بیخود و بی‌جهت و بدون هیچ تلاشی سود‌های بادآورده و کلانی را کاسب شوند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: راغفر ، بورس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علیرضا دیدبان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
مملکت ما دیگه قابل کنترل نیست ؟هیچ چیز سرجای خودش نیست ؟منافع دولتمردان وسوداگران و رانت خواران با هم گره خورده است ؟مسئولین با لجاجت وتجاهل الان 2 سال است که قیمت ارز4200 تومنی را ثابت نگه داشته اند ؟ چرا؟شرایط اقتصادی امروز کشور ما با پاکستان چه فرقی دارد ؟در طی 10 سال اینده ما باید خودمان را با کنگو و موزامبیک و اتیوپی مقایسه کنیم ؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان