تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹

عروس خوابالوی فاطمه گودرزی+عکس

عکسی که پویا گنجی پسر فاطمه گودرزی با همسرش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

عروس فاطمه گودرزی

رویداد۲۴   دریا مرادی دشت عروس فاطمه گودرزی کیست؟

دریا مرادی دشت (عروس فاطمه گودرزی)، متولد سال ۱۳۶۸ و اهل تهران است و حرفه او بازیگری است

دریا مرادی دشت بازیگری را به صورت حرفه‌ای با سریال تبریز در مه ساخته محمدرضا ورزی آغاز کرد که شروع بسیار خوبی برای او بوده است به دلیل اینکهسوپر استار‌های زیادی از سینمای ایران مانند کوروش تهامی، جمشید مشایخی، محمدرضا شریفی نیا، حسام نواب صفوی، الهام حمیدی، رزیتا غفاری، جواد هاشمی، چنگیز وثوقی، کمند امیرسلیمانی، کامران تفتی و فقیهه سلطانی در این سریال بازی کرده اند و به گفته خودش افتخار بزرگی بود که نصیب دریا مرادی دشت شد که با آن‌ها در این مجموعه مهم و پروژه بزرگ همکاری داشته باشد.

دریا مرادی دشت، فیلم و سریال‌های زیادی را بازی نکرده، اما در این چند سال اخیر با حضور پررنگ در تلویزیون به شهرت زیادی رسیده است و مورد توجه فیلمسازان قرار گرفته.


به گفته خودش به دلیل اینکه در سینما پارتی نداشته نتوانسته خیلی زودتر وارد این عرصه شود، اما با تلاش و پشتکاری که داشته و با تکیه بر مهارت و تلاش خودش توانسته در بازیگری به موفقیت‌هایی برسد.


سریال‌هایی که دریا مرادی دشت در آن‌ها ایفای نقش کرده است به شرح ذیل است:

سریال تبریز در مه (محمدرضا ورزی – ۱۳۸۹)
سریال امروز فردا (حسین قناعت – ۱۳۹۰)
تله فیلم الم شنگه (حسین قناعت – ۱۳۹۰)
سریال ویلای من (مهران مدیری – ۱۳۹۲)
سریال شوخی کردم (مهران مدیری – ۱۳۹۲)
سریال در حاشیه (مهران مدیری – ۱۳۹۳)
سریال عطسه (۱۳۹۴)
سریال سوغات جنگل (۱۳۹۷)


بعد از حضور در سریال تبریز در مه و در سال ۹۲، مهران مدیری برای ساخت سریال ویلای من به دریا مرادی دشت پیشنهاد بازی در این مجموعه را داد. این سریال طنز بود و به صورت نمایش خانگی به بازار عرضه شد، این مجموعه طنز خانگی ۴۰ قسمت داشت. دریا مرادی دشت نقش بلیپژیت دختر هرمز مشکات در سریال ویلای من را بر عهده دارد. دختری تحصیل کرده درآنور آب دختری که همدم و مونس مادرش است.
بیوگرافی و تصاویر دریا مرادی دشت، عروس فاطمه گودرزی

در همان سال مهران مدیری مجددا به دریا مرادی دشت پیشنهاد بازی این بار در مجموعه شوخی کردم داد که این سریال هم به صورت نمایش خانگی وارد بازار شد و بسیار مورد توجه علاقمندان قرار گرفت. در این سریال دریا مرادی دشت به همراه مهران مدیری در کنار بازیگران دیگری، چون مهران غفوریان، جواد رضویان، سیامک انصاری، لاله صبوری، رضا شفیعی جم، نصر الله رادش، سحر ولدبیگی و همچنین محمدرضا هدایتی به ایفای نقش پرداخت و در این سریال هم بسیار موفق ظاهر شد.

جدیدترین کار تلویزیون دریا مرادی دشت برنامه کودک سوغات جنگل است که از شبکه اول سیما برای کودکان و نوجوانان پخش می‌شود و تقریباً یک برنامه عروسکی بوده و موضوع آن درباره یک خانواده است یک عروسک عجیب شروع به صحبت کردن می‌کند و ماجرا‌های طنزی را به وجود می‌آورد
ازدواج و همسر دریا مرادی دشت

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان