تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

مدیرعامل ایران خودرو: ۱۲ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خبر از عرضه ۱۲ هزاردستگاه از محصولات این خودرو ساز درراستای تامین نیاز واقعی مردم به خودرو و متعادل سازی قیمت‌ها دربازار، طی روز‌های آینده داد.
ایران خودرو
رویداد۲۴ فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو درحاشیه طرح کمک مومنانه شرکت ایساکو گفت: با تدابیر جدید وزارت صمت و رفع موانع موجود و با افزایش عرضه خودرو به بازاردیگر شاهد فعالیت‌های دلال‌گونه نخواهیم بود.

وی درباره دپوی خودرو‌های بدون پلاک گفت: هیچ خودرویی حق خارج شدن از نمایندگی و یا خودروساز بدون پلاک را ندارد. خودرو‌هایی که در نمایندگی تحویل مشتری می‌شود قطعا دارای پلاک است.

مقیمی ضمن رد شائبه هر گونه احتکار و با اشاره به انتشار عکس‌های هوایی از پارگینگ‌های خودرو سازان در فضای مجازی افزود:بعضی از خودرو‌ها دارای کسری تک قطعه هستند که با ترخیص کالا از گمرگ این خودرو‌ها تکمیل و به مشتریان تحویل داده خواهدشد.

مقیمی بااشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ مشتری مداری از اولویت‌های ایران خودرو است، خاطر نشان ساخت: تکمیل و تحویل حتی یک خودرو به مشتری برای این خودرو ساز از اهمیت بالایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: عرضه محصول جدید در بهمن/ نظارت‌ها تشدید می‌شود
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودروتصریح کرد: این قول را به شهروندان عزیز مان می‌دهیم که با سازو کار‌های صورت گرفته، روند تولید و عرضه خودرو به بازار با سرعت در حال انجام است که نتیجه مملوس آن درروز‌های آتی نمایان خواهد شد.

وی به مقایسه تولید خودرو درایام کرونا در ایران خودرو و شرکت‌های خارجی پرداخت و گفت: آمار‌های تولید خودروسازان خارجی نشان از کاهش شدید تولید دارند در حالی که در ایران خودرو با همت کارکنان و با تلاش جهاد گونه شاهد افزایش تولید بیش از ۲۵ درصدی تولید خودرو در اردبیهشت ماه نسبت به ماه مشابه سال گذشته بودیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، میزان تولیداین خودرو ساز در اردیبهشت ۹۸ را بالغ بر ۳۴ هزار دستگاه عنوان کرد و اظهارداشت: این درحالی است که این میزان تولید در اردیبهشت ماه امسال به بیش از ۴۵ هزار دستگاه رسیده است.

مقیمی همکاری و حمایت سرپرست وزارت صنعت، معدن وتجارت در رفع مشکلات موجود را ستود و افزود:تامین منابع ارزی مورد نیاز و همکاری در خصوص ترخیص قطعات از گمرگ در سایه تعامل و همکاری صورت گرفته است.

وی در پایان از اقدامات صورت گرفته توسط قوه قضائیه و نهاد‌ها و سازمان‌های مسئول جهت نظارت و کنترل بازار خودروبا هدف ثبات دراین بازار قدر دانی کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان