تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

آغاز عرضه تلویزیون جدید سامسونگ در بازارهای جهانی

سامسونگ عرضه‌ تلویزیون ۲ هزار دلاری Sero را در بازاهای جهانی آغاز کرد.

تلویزیون جدید سامسونگ رویداد۲۴  تلویزیون جدید سامسونگ با اندازه‌ی ۴۳ اینچ از نوع کوانتوم نقطه‌ای است و برای نمایش محتوای گوشی، قابلیت چرخش ۹۰ درجه‌ای را دارد. پیش‌تر در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی، سامسونگ تلویزیونی را معرفی کرد که از تمامی محصولات پیشین در این حوزه متفاوت بود. تلویزیون یادشده که سیرو (Sero) نام دارد با اندازه‌ی ۴۳ اینچ از نوع کوانتوم نقطه‌ای (دارای ذرات نیمه هادی در ابعاد نانومتری) است و قابلیت چرخش ۹۰ درجه‌ای دارد. درنتیجه کاربران می‌توانند محتوای گوشی‌های هوشمندشان را در حالت عمودی ذاتی دستگاه مشاهده کنند. اکنون این تلویزیون با قیمت ۱۹۹۹ دلار در ایالات متحده دردسترس قرار گرفته است.

سامسونگ می‌گوید که جوانانِ عاشق گوشی‌ هوشمند، جامعه‌ی هدف سیرو هستند. حالت پرتره‌ی تلویزیون مذکور، برای تماشای هرگونه محتوایی مانند ویدئوهای تیک‌تاک، استوری‌های اینستاگرام و محتوای اسنپ‌چت که در جهت عمودی هستند ایدئال به‌نظر می‌رسد. این شرکت می‌افزاید که حالت پرتره برای تماشای تصاویر و گشت‌وگذار در فروشگاه‌های آنلاینی که نظرات کاربران را در بخش زیرین سایت درج می‌کنند نیز می‌تواند مناسب باشد. همچنین، سامسونگ اعتقاد دارد که حالت عمودی دستگاه برای وب‌گردی درکل مناسب‌تر است.

دارندگان گوشی‌های سامسونگ گلکسی و سایر دستگاه‌های سازگار برای بازتاب محتوا در سیرو، تنها لازم است تا گوشی‌شان را درمقابل قاب تلویزیون قرار دهند. در این هنگام، تلویزیون به‌صورت خودکار به حالت پرتره تغییر جهت می‌دهد. سیرو با آیفون نیز سازگار است؛ اما لازم است تا کاربران درابتدا با استفاده از کنترل از راه دور یا فرامین صوتی، تلویزیون را به‌صورت دستی به‌حالت عمودی درآورند و سپس با استفاده از فناوری AirPlay 2، محتوا را در تلویزیون پخش کنند.


بیشتر بخوانید: گوشی میان رده جدید سامسونگ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی


مدتی است که امکان خرید سیرو در کره‌ی جنوبی وجود دارد‍ و سامسونگ در رویداد CES اعلام کرد که این محصول را در سطح جهانی روانه‌ی بازارها می‌کند. قیمت ۱۹۹۹ دلاری این تلویزیون که نمایشگری ۴۳ اینچی با پنل QLED و رزولوشن 4K دارد، اندکی سرسام‌آور به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال کاربران با خرید سیرو، علاوه‌بر حالت پرتره، سیستم صوتی ۴٫۱ کاناله‌، اسپیکرهای ۶۰ واتی داخلی در حالت ایستاده، یک میکروفون برای اجرای دستورهای دستیار هوش مصنوعی سامسونگ، بیکسبی و قابلیت اجرای دستورهای صوتی را نیز به‌دست می‌آورند. سامسونگ می‌گوید که امکان خرید تلویزیون سیرو از خرده‌فروشی‌های منتخب و فروشگاه آنلاین جدید این شرکت مهیا شده است.

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان